In primul rand vrem sa multumim gazdei noastre, acestui site de exceptie si mai ales persoanelor care au facut posibila inchegarea unei comunitati SEAT in Romania, avand ca pasiune comuna automobilul.
Ma adresez aici in special posesorilor de Seat, membrii ai acestei comunitati, fara ca totusi sa incerc vreo umbra de discriminare de orice fel si pentru restul de pasionati indiferent de ce masina detinuta au sau aspiratiile lor.
Cea ce vreau sa se inteleaga din start este ca noi lucram cu “fierul”, adica cu masina in primul rand, iar proprietarii, clientii sa nu se supere ca ne aplecam mai mult asupra masinilor lor decat asupra persoanelor lor.
Voi face o mica introducere in a ma prezenta pe mine si pe partenerul meu si a felului in care s-a nascut firma Racing Code.
Numele meu este Sebastian Sandu am absovit doua facultati Politehnica si Dreptul, sunt Inginer si Doctor in Drept.
Inca de mic copil am fost captivat de automobile si am avut sansa sa pot sta in preajma motorsportului din Romania(atat cat era el).
Am putut sa vad si sa invat multe, ulterior aprofundand cunostintele tehnice ca absolvent de liceu auto si mai tarziu de Politehnica. Am fost pasionat de modificari ale masinii si mai ales in zona de performanta, chiar din liceu, unde la practica am avut norocul sa pot sa stau acolo unde se contruiau masini de curse. Asta in perioadele de practica in timp ce altii trebuiau sa se antreneze pentru Ceausescu sau sa faca agricultura. Pot sa spun ca am fost un norocos, iar fiind in acea zona langa oamenii care constriau si pilotau, atunci cand se organizau curse aveam si eu atarnata de gat legitimatia de organizator, oficial…
In motorsport gasesti multe inovatii, care daca dau randamentul scontat apar in viitor pe masinile de strada, iar eu am inteles foarte bine acest aspect vazand cu functioneaza in viata cotidiana. Am inteles rolul ameliorarelor performantelor, care de fapt e chiar definitia tuningului si am aplicat asta, la inceput pe masinile de acasa, apoi pe ale apropiatilor, prietenilor, am organiat curse legale (Legal Racing) am performat cu masini facute dupa ideile mele si am inceput sa fiu intrebat de chestiuni tehnice, sa consiliez. Astfel am realizat ca exista o piata si ca as putea sa traiesc facand ce-mi place, iar de aici a aparut ideea infintarii unei firme de profil, mai ales ca nu am fost convins de ce era pe piata romaneasca in acel moment, nimic nu m-a convins ca nu pot sa fiu din punct de vedere tehnic mai performant decat ei. Am cochetat chiar cu ideea de a deschide aici o sucursala a unei firme externe foarte mari si am negociat pana la semnarea contractului cu SKN, dar pentru ca nisipurile erau miscatoare si am simtit anumite slabiciuni din partea partenerului extern si a celor din Romania am fost nevoit sa stau deoparte. Se pare ca am avut dreptate.
In concluzie am pus punct si de la capat asa ca am infintat firma RACING CODE, impreuna cu partenerul meu care este omul din umbra, material cenusie a softurilor noastre, eu nefiind programator ci un fin cunoscator al masinilor.
Eu sunt Inginer Mecanic in timp ce partenerul meu este Inginer Electronist, la limita geniului in electronica, cu abilitati fantastice pentru programare, avand studii, acreditari(singurul cu diploma IPC care activeaza in acest domeniu), experinta in domeniu. Fiind un tip foarte capabil intelege dincolo de limitele programarii, simtind foarte bine tot lantul de functionare. Mai mult de atat atunci cand a existat un proiect care a necesitat un ecu cu cerinte speciale, iar oferta pe piata era limitata, din punct de vedere tehnic, a pus mana pe creion si pe hartie si a proiectat un ecu dedicat aplicatiei respective.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Yh08PU8leIY[/youtube]
Noi credem in principiul care spune: “cine poate mai mult, poate si mai putin”.
Firma noastra are doi specialisti ingineri, avem un sediu, avem cunostintele, experienta si echipamentele necesare inclusiv dyno 4x2/4x4, avem o adresa web: http://www.racingcode.ro ,o pagina de facebook: http://www.facebook.com/pages/Racing-Code/175835892435974%20.