Salutare!
Revin dupa o mica pauza si postez acest mesaj in special pentru doi oameni de pe acest forum, care s-au interesat de mine. Apreciez.
Eu sunt bine, am fost destul de ocupat si nu prea am mai avut timp de scris pe forumuri, chiar si pe cel Audi am postat relativ rar.
In rest, despre masina, pt ca tot ma intreaba lumea lucruri, o sa va fac un mic rezumat, din care fiecare va trage concluziile proprii.
Cumparata la inceputul lui 2016 cu vreo 7000 euro, inmatriculat, spalat, frezat
.
Am parcurs cu masina aproximativ 28.000 km, timp in care a stat mult spre foarte mult in service.
Au picat absolut toate anexele posibile de la motor (turbo, egr, asv, racitor de gaze, conducte de gaze, senzori, kit-ul de ambreiaj, volanta, pompa de ulei, oringuri injectoare, DPF infundat definitiv, etc), o bataie pe roata dreapta fata care a persistat chiar si dupa ce am schimbat literalmente tot de la roata dreapta fata, a aparut rugina la aripa dreapta fata, am descoperit ca ECU fusese desfacut si tiganite firele cu banda izolatoare, masina nu se mai descuia din telecomanda decat daca stateai la 1-2 m de ea, s-a rupt parghia de la reglajul lombar de la scaunul soferului si m-am trezit ca zboara plasticul de pe spatarul scaunului in mers, si asa mai departe.
Printre foarte multele reparatii, am reusit sa mai strecor si anumite upgrade-uri, de exemplu am facut retrofit la oglinda electrocrom, senzori lumina, ploaie, am facut retrofit la torpedou refrigerat, precum si altele, lucruri care ma incantau pe moment si ma faceau sa nu ii dau foc dupa ce, la cel mult 2-3 saptamani pica ceva.
Toate acestea, concurand in paralel cu incapatanarea mea de a folosi doar piese noi OEM, au dus costurile detinerii acestei masini undeva la 6000-6500 euro pe perioada ei de exploatare de doar 28.000 km.
Am vandut-o intr-o stare exceptionala de functionare si foarte buna estetic, cu doar cateva optionale lipsa de pe lista B7, pentru suma de 7000 euro (cat am dat si eu pe ea defapt), acum aproximativ 2 luni de zile. Cine a luat-o clar va fi un om fericit, pentru ca nu mai are ce sa-i pice, totul fiind inlocuit cu OEM nou, nu carpit.
Actualmente conduc un Accord CL7 30 Years Anniversary Sport Special Edition (da, asta-i toata denumirea), din mai 2008, cumparata cu 68.000 km reali verificati, intr-o stare noua tehnic si estetic. Am dat mult pe ea pt o masina din 2008, dar fostul Audi m-a invatat ca masina cu km putini e sfanta. Ah, si e VTEC, no more diesel for me.
O am de curand, am parcurs 2000 km in care am schimbat uleiul si filtrele si am bagat benzina. Uitasem senzatia asta si incepusem sa ma uit urat la oamenii care spuneau "n-am nicio problema cu masina mea".
Se poate inchide acest topic, intrucat Audi-ul nu mai este la mine.
Va salut!