Inca o poza ceva mai clara:
Din pacate am lovit-o putin din cauza unora care franeaza brusc din motive doar de ei stiute. Yeah, yeah, distanta regulamentara, dar cand se merge in coloana e mai greu. Whatever... Nu e grav, am indoit putin aripa dreapta si am zgariat usor bara (am tras dreapta maxim sa nu intru in cel din fata si am lovit un gardulet de metal). Le-am retusat eu "in garaj" cu un spray, deocamdata, pana reusesc sa fac RAR-ul si s-o inmatriculez. Nu avea rost sa refac profesional cele doua elemente din 2 motive mari si late: Nu prea umblu cu masina si oricum nu va ramane rosie.
In alta ordine de idei, sunt in sesiune, eu la Cluj cu cealalta nevasta, mai potrivita pentru a face naveta de 10km, iar ea e acasa, la Targu Mures.
Numerele rosii au expirat si n-am mai scos altele, nici nu cred ca mai scot. Sper cam intr-o luna de zile sa o am inmatriculata.
Desi initial eram pornit sa fac swap-ul cu 2.2 VTEC Type S, dupa ce am umblat aproximativ 1000 km cu ea, parca nu mai simt nevoia. Motorul trage bine, iar un swap complet cu motorul mai sus amintit ma ajunge peste 2500 euro, bani de care nu dispun momentan si nici nu cred ca voi dispune pentru o asemenea modificare, cel putin nu in viitorul apropiat.
Cu toate acestea, am in minte cateva lucruri, pe care vreau sa le fac neaparat.
In primul rand, rotile. Sunt pe 175/65 R14 (roti de roaba...) si masina imi pare foarte instabila si nesigura la viteze de peste 80-90 km/h. Nu mai are rost sa precizez ca de la 110 in sus ma chinui sa o tin calumea pe drum.
Producatorul imi da 2 dimensiuni, si anume 195/65/R14, precum si 205/50/R16. Nu intrebati de 15", paradoxal nu am gasit nicaieri.
Cel mai probabil voi cauta rotile OEM pe 16, pe care voi pune cauciucurile omologate. 205/50 mi se pare un cauciuc potrivit ei.
Cu riscul de a ma repeta, dimensiunea actuala e literalmente ridicola, din toate punctele de vedere si nu va ramane pe masina, nici macar ca si roti de iarna, cum e acum.
In al doilea rand, vreau xenon in faruri. Asta desigur va implica montarea unor lupe bixenon, replici Morimoto. Spalatoare n-am cum, n-au fost nici macar optionale pe acest model, asta e. Probabil ca asta va fi chiar primul mod pe masina.
In al treilea rand, voi cauta o suspensie mai joasa. Aici mai vad ce/cum gasesc. Intrebi undeva de suspensie pentru Prelude, se uita la tine ca la felul 7.
Acestea sunt modificarile pe care vreau sa le fac in acest an. Mi se pare suficient, avand in vedere ca mai am o masina de tinut, iar bugetul nu e nelimitat.
Daca toate merg bine, in aceasta toamna, sper sa fac si lucrul pe care mi-l doresc cel mai mult, si anume revopsirea totala a masinii. Va fi lasat la urma, din motive lesne de inteles, avand in vedere ca se va lucra la masina, e cel mai ok asa.
Aici oscilez intre 2 culori, una din ele va fi culoarea finala: portocaliu/orange sau violet, desigur ceva nuante pearl/deosebite, de genul Lumina Orange de pe Seat.
Pe masura ce mai apar evenimente (sper sa nu)/ modificari, va voi tine la curent cu evolutia masinii.
Prea multe din experienta de drum nu cred ca voi apuca sa postez, pentru ca in continuare Audi-ul va fi masina cu care ma voi deplasa 90% din timp.