Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Cipper
Subiect Autor
Mesaje: 67
Membru din: 25 Apr 2012, 10:24
Localitate: Bucuresti

Probleme DSG

14 Noi 2013, 11:15

Salut!

O colega vrea sa achizitioneze un Toledo nou cu motor 1.4 TSI DSG. Cand m-a intrebat de configuratie si alte maruntisuri am stiut ce sa-i raspund. Acum are dileme mari in ceea ce priveste cutia automata. A citit pe forumuri despre n probleme. Eu unul nu sunt asa informat in aceasta privinta. Am tras insa concluzia ca majoritatea problemelor sunt ante 2011. Ca un exemplu personal e faptul ca "m-am riscat" si am luat masina cu probabil cel mai disputat motor dpdv al problemelor 1.2 TSI cu lant.
In plus politica Seat in ceea ce priveste noul Toledo e sa vanda 1.4 TSI-ul doar cu DSG, deci nu exista alternativa.

Orice idee e apreciata. Multumesc!

PS: as fi deschis topic-ul pe aria Noului Toledo, dar nu am gasit-o. Chiar nu e niciun user posesor al acesui model?
Leon Copa 1.2 TSI
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8633
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Probleme DSG

14 Noi 2013, 11:35

cutia DSG nu mai e de mult in faza beta, si mai ales la o masina noua nu cred ca ai avea motive sa iti faci probleme. prin afara lumea merge foarte mult pe cutia asta, in romania manuala ruleaza, dar aici cred ca e vorba doar de bani.
 
Avatar utilizator
Cipper
Subiect Autor
Mesaje: 67
Membru din: 25 Apr 2012, 10:24
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme DSG

15 Noi 2013, 09:49

Cam asta i-am zis si eu, ca majoritatea problemelor sunt inerente la inceputul ciclului de viata. Acum are deja cativa ani buni de exploatare si problemele care s-au remediat pe parcurs la service deja sunt rezolvate din fabrica.

Culmea e ca ieri a aparut articolul asta

http://www.realitatea.net/decizie-bomba ... 16815.html

Suficient motiv sa ii creeze si mai multe ingrijorari. Desi nu e specificat prea clar eu am totusi impresia ca e vorba de DSG6 cand se cere schimbarea uleiului.
Leon Copa 1.2 TSI
 
Avatar utilizator
Bubulutza
Mesaje: 4196
Membru din: 26 Ian 2009, 16:05
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme DSG

15 Noi 2013, 13:59

http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 88877.html


Vești proaste de la Volkswagen: 2,6 mil. de mașini chemate la service


Mai întâi a venit vestea că 239.000 de vehicule Amarok necesită reparații din cauza unei scurgeri a conductei de alimentare. După doar câteva ore, cifra a crescut la peste 1 milion pentru că și SUV-ul Tiguan are o siguranță care se arde. Pentru a ajunge la 2,6 milioane de mașini chemate la service a mai fost un singur pas: pentru 1,6 milioane de mașini cu dublu ambreiaj (DQ200) trebuie schimbat uleiul din cutie cu unul mineral.

Oficialii Volkswagen susțin că defecțiunile cu pricina au fost observate în urma „monitorizării continue a parcului de vehicule”. Rezultatul? Proprietarii a nu mai puțin de 239.000 de pick-up-uri Amarok trebuie să se prezinte la unitățile service pentru o verificare a conductei de alimentare. Acestea pot prezenta o scurgere de carburant în compartimentul motor. Pentru a remedia defecțiunea cu pricina – care afectează toate vehiculele Amarok cu motoare TDI de 2.0 litri produse între momentul lansării și iunie 2013 – germanii au trimis tuturor proprietarilor acestor modele o invitație de a se prezenta la o unitate service. Informarea celor de la Volkswagen mai specifică și faptul că, din totalul de 239.000 de mașini carer ar putea avea astfel de probleme, 12.359 se află în Germania.



În cazul Tiguan, problema este mai simplă, mai puțin periculoasă și mult mai ușor de remediat. Specialiștii constructorului german au descoperit că una dintre siguranțele vehiculului se poate desprinde cauzând cedarea sistemului de iluminat. Conform Volkswagen, doar o parte a luminilor este afectată iar șoferul este avertizat de un martor de pe bord imediat ce problema apare. Schimbarea siguranței respective cu una mai solidă durează doar câteva minute și elimină complet defectul. Mare aproblemă este numărul mare de modele Tiguan care intră sub incidența acestui „recall”, circa 800.000, dintre care 147.000 se află în Germania. Sunt afectate vehiculele produse între debutul anului 2008 și vara lui 2013. Oficialii germane menționează că toți posesorii care dețin mașini care pot prezenta această problem vor fi informați pentru a se prezenta la unitățile service.

Despre problema sesizată de clienții din zona asiatică se știe de ceva timp. Aceștia reclamau aparția unor vibrații. Încă din primăvară, Volkswagen a chemat pentru reparații 384.181 de mașini care puteau prezenta o astfel de problem. Tot atunci au fost făcute intervenții și asupra cutiilor de viteze. Din nefericire, se pare că inginerii Volkswagen nu au reușit să înlăture defectul, fapt ce a dus acum la majorarea numărului de vehicule care pot avea probleme. Noua soluție este schimbarea uleiului sintetic din cutia de viteze DSG cu șapte trepte (DQ200)cu unul mineral. Având în vedere că este vorba atât despre mașini Volkswagen cât și Audi, SEAT sau Skoda numărul estimat al vehiculelor care trebuie să ajungă la service atinge 1,6 milioane.

:hi

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator