Sincer si eu am facut alegerea intre Cupra si GTI E30.
Referitor la Cupra/R32, 240 CP pe puntea fatza te duce deja in sfera subviratorie, am citit si eu posturi pe alte forum-uri cu valori dyno care pun Cupra la 250+ CP, stiu ca R32 este mai grea, si deci caii putere probabil dispar la o comparatie CP/m sau orice raportat la masa, eu spuneam ca R32 se "muleaza" mai bine pe un anumit tip de condus, stiu oameni care pot face lucruri f frumoase cu un 4x4, dar obinuindu-se cu astfel de masini pur si simplu o musca cand merg cu FWD.
Am facut drive test cu Cupra inainte sa o cumpar... si am putut sa imi dau seama ca masina merge cum imi doresc eu. pe de alta parte am mers cu un STI dupa aceea si nu am putut sa scot prea mult din ea(pe asfalt in conditii de mers normal) desi are cu 40 CP mai multi pe hartie- apoi m-a dus proprietarul STI-ului cu masina respectiva si era total diferit de tot ce facusem eu(ma refer la abordare). Nu spun ca nu m-as putea obisnui cu conducerea unui 4x4 sportiv, spun doar ca momentan nu se adreseaza stilului meu de condus(si asta nu in oras sau locuri publice
). In acelasi timp nu pot sa spun ca strugurii sunt acri... pentru ca am vazut ce poate face un 4x4 sportiv-pentru semnificativ mai multi bani