Asa o fi ala de 90 cai.
Eu stiu ca am mers cu un coleg avea o Octavia Tour 1.9 TDI 400,000 km. Motorul mergea perfect, sigurul minus era faptul ca la semafor iti clantaneau dintii in gura.
Asta cu devalorizarea e relativa- cred ca in afara de Logan marcile de lux si poate Vw, cam toate masinile se devalorizeaza.
Am un prieten, avea un Leon care il costase in total 30,000EUR (isi facuse schip si il ridicase in 300 cai, daduse pe el vreo 27,000 parca sau pe acolo, cu ce i-a mai facut ajunsese la 30,000). Masina din 2008, in 2011 abia a resusit sa o dea cu 9,000 EUR- dar f f greu.Masina impecabila cu 60,000 km la bord.
Deci oricum daca iti iei marca mai exotica sau masina mai sport, iti asumi din prima ca daca o vinzi iti pierzi f multi bani.
Eu 1 mi-am asumat-o de cand mi-am luat-o ca o masina in 2 usi si marca exotica se devalorizeaza f mult, dar daca o tin 7 ani in care sa nu ceara bani, sunt multumit deja nu ma mai intereseaza cu cat o dau (intre timp am pus-o si pe GPL si am redescoperit placerea condusului- din sept de cand am pus GPL pana acum am facut 9,000 km, in curand trebuie sa ii schimb uleiul
)))) )
O kia ceed din 2008 1.4 BEST care noua costa 11,600, acum se vinde undeva pe la 6,000.
50% devalorizare in 5 ani.