07 Iul 2015, 20:35
Intre timp, am facut cu masina cam 12k km de cand am luat-o (vara trecuta).
Trebuie sa spun ca imi place tare mult masina si feeling-ul pe care il ai conducand-o. Mi se pare ca e o masina care duce mult si iti iarta multe, dar in acelasi timp iti da si satisfactii. Sta foarte fain pe drum, dat fiind si specificul (monovolum), iar motorul de 2.0 tdi, 170 cp, e excelent.
Nu prea am facut multe drumuri lungi, dar in vara asta ma asteapta cateva, si de abia astept, caci eu zic ca e mult mai mult in elementul ei pe sosea/autostrada, decat in oras. Cu toate astea, am apreciat mult si manevrabilutatea din oras. Mai am o masina mai mica/mai citadina, care are raza de bracaj mai mare decat Freetrack-ul, si e mai greu manevrabila din acest punct de vedere.
In concluzie, desi inainte sa o am nu ma vedeam deloc conducand acest gen de masina, m-a cucerit Freetrack-ul si am recomandat acest model pe unde a fost cazul.
Am insa probleme in continuare cu filtru de particule. Desi am facut regenerari in service (la 0,03%), am schimbat senzorul de rpesiune diferentiala si am facut o reparatie la injectoare (la indicatia celor de la reprezentanta), mi se infunda o data le 2-3 saptamani.
In plus, azi am constata si ca am ulei cam la minim (dupa vreo 7000 km de la ultimul schimb), ceea ce m-a pus serios pe ganduri. Cred ca aceasta r putea fi si cauza infundarii dese a DPF, din cate am mai citit.
Am luat masina la 62 k km, am facut toate verificarile posibile, si, dupa toate aparentele, kilometrii sunt reali.
Chiar nu stiu care-i faza. Chiar as vrea sa rezolv, caci, asa cum am spus, imi place mult masina si as vrea sa o pastrez.
Maine completez ulei, iar dupa 1000 km voi reverifica.
Mai are careva consum de ulei?
Multumesc,
Toate bune!
Seat Leon X-perience 1.8 TSI, 2017