Daca esti din Constanta, iti fac diagnoza gratuit, trebuie doar sa ajungi cu masina in apropierea blocului meu (ca sa nu ma plimb cu laptopul prin oras). Nu mai mergeti la service sa va curete clapeta (este praf in ochi) ca platiti degeaba deoarece sub clapeta de acceleratie se aduna funinginea imediat dupa cativa km (prin partea de jos a clapetei de acceleratie intra teava de inox dinspre valva EGR care baga o parte din gazele "afumate" de la evacuare ca sa le mai arda iar si prin urmare, funingine pe partea inferioara a clapetei de acceleratie). Eu am avut parte multi ani de zile de acel martor "engine" aprins si am eliminat pe rand cauzele (sonda reglaj lambda, valva EGR si ultima, la care niciun service auto nu -i dadea de cap, i-am dat eu mergand pe logica, mai exact, orificiul de sub clapeta de acceleratie prin care intra vaporii de benzina dinspre valva suprapresiune rezervor era infundat total cu funinginea provenita de la evacuare prin valva EGR, si l-am desfundat cu spray degripant si o mica surubelnita cruce, dupa ce in prealabil am demontat clapeta de acceleratie si am scos din stutz furtunul dinspre valva suprapresiune, operatiune extrem de usoara). Astazi am avut iar parte de martorii "engine" si "EPC" dar i-am facut diagnoza si mi-a dat "brake switch fault" pe care am sa-l inspectez maine pe lumina ca nici aceasta operatiune nu este grea (am vazut pe youtube cum).
https://www.youtube.com/channel/UCmeaBQ ... n5dBoVct5Q