26 Apr 2009, 16:49
Ai de desfacut doar suruburi pe conturul barii. Exact cate sunt nu mai stiu, dar parca sunt cate 4 la fiecare roata spate si apoi sub bara in jur de 10 bucati. Apoi tragi in exterior putin de fiecare cap de bara (capetele ascutite unde se termina bara deasupra rotilor) si tragi spre inapoi si ....gata:bara e jos. Atentie la cablul care vine la lampile numarului, sa nu le rupi. Trebuie scoase mufele. Apoi,ca sa bagi cablurile in portbagaj, trebuie sa scoti plasticul interior al portbagajului. Sunt 2 bucati mai mici in stanga si dreapta care se scot primele, prin tragere. Apoi,ai doua piulite de plastic de 10 in spatiul rotii de rezerva si apoi tragi in sus acea bucata de plastic (nu stiu cum sa o denumesc). Asa ai acces la trecerea de cauciuc. Sau poti fara sa scoti acel element de plastic, dar iti vei chinui mainile sa scoti cablurile afara. Unitatea centrala se monteaza in spatele captuselii din stanga portbagajului: ai un punct de masa chiar acolo, cu piulita de 10. Apoi te legi de firul de la lampa de mers inapoi,parca verde/albastru este culoarea lui. Firul care vine de la afisaj il tragi pe sub pragurile de plastic din partea soferului. Ai loc de trecere langa bancheta spate spre unitatea centrala. Toata operatia nu dureaza 1 ora, cu tot cu trasarea si executarea gaurilor. Iti urez succes !!!