Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
kdoggyeeah
Subiect Autor
Mesaje: 1
Membru din: 07 Noi 2021, 14:26
Contact:

SEAT CORDOBA 6L (Un set de probleme! Help!)

07 Noi 2021, 14:49

Salut comunitate,

Sunt incepator in ale masinilor, iar de curand sunt posesorul unei Cordobe 6l 2006 BBY de 1.4 pe benzina. De curand au aparut urmatoarele probleme:

1. Martorul - Volanul Galben (a cazut servo) --- Am schimbat toata servodirectia + caseta, ramane aprins. (Un mecanic mi-a zis sa-i sterg erorile din bord)
2. Semnalizarile + Avariile - Nu se aprind becurile -- Se aude sunetul respectiv, in bord arata ca functioneaza dar becul nu se aprinde. (Fiind duminica nu am incercat sa schimb un bec sa vad daca ar merge, dar au functionat pana azi.)

Acestea fiind cele intamplate, what can I do?
PS: Fara comentarii aiurea gen schimba masina. Pe parte de mecanica e super ok, presupun ca e vorba de electric de aia intreb pe forum.
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7620
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: SEAT CORDOBA 6L (Un set de probleme! Help!)

08 Noi 2021, 11:48

Salut,
Pentru servo verifica sa ai lichid in vas, siguranta de pe baterie si conexiunile care masa, ai una pe longeron langa borcanul cu lichid de servo, trebuie sa dai scutul jos sa ajungi la ea si mai este una de la baterie catre oala amortizorului stanga.
Ciudat ca mecanicul a spus ca trebuie sa ii stergi erorile cand pe log trebuia sa se uite prima data :) vezi erorile, le stergi, vezi daca mai reapar si cauti buba... teoretic.
Ca pot ramane stocate erori si din cauza bateriei slabe de exemplu care nu mai apar cand bateria este corect incarcata.
Cauta o interfata si vezi ce erori ai logate.