04 Sep 2023, 01:46
Salut detin un leon 1p fr CEGA 170cai DSG, dupa ultimul drum lung m-am trezit cu avertizare apa, tras pe dreapta ridicat capota nu se vedea nivelul la apa, am lasat masina 15min cu motorul oprit, am desfacut usor busonul si a revenit la nivel prin furtunasul de sus, pana acasa am venit mai usor 100-120, dar dubios e ca a 2 a zi dupa vreo 10-12 ore nepornite cand am dat sa desfac busonul inca era presiune pe instalatie, apa a urcat pana a dat pe afara, am pornit-o 15min si apa a scazut destul de mult, desfacut busonul, nu mai avea presiune, pus apa distilata cat sa fie la nivel, dpf egr OFF, racitorul de gaze e pe masina, am cerut sfaturi la 3 service-uri, 1 mi-a spus ca e sigur dusa chiuloasa, celelalte doua sa incerc cu racitorul ca au patit la multe masini sa schimbe chiuloasa degeaba la cererea clientului, iar in aceasta seara mi-a spus cineva ca lui ii facea asa de la caloriferul masinii ca era infundat.... un sfat ceva? chiuloasa o pot verifica in vreun fel pe masina fara a o da jos? radiatorul de caldura cum se poate verifica, racitorul de gaze la fel, cum se verifica? Tin sa mentionez ca antigelul este curat, uleiul la fel, apa sta constant la 90 de grade( dar se raceste greu in ultima vreme, 2-3 ore motorul nepornit cand revin la masina imi indica ca e tot la 90) posibil cumva si termostat?