Salutare, nustiu ce sa mai fac, imi vine sa ii dau foc
Ameu e un a3 dar rtot BKD e, la mine am avut fisuri destul de mari in chiuloasa, 12 fisuri la numar, am luat alt motor (144k km, nustiu cati reali dar se simte ca merge mai ok ca al meu care avea peste 300k).
Am schimbat motorul, am mers in jur de 20k, a inceput sa scoata fum de ulei, am hibridizat turbina, si la accelerare nu mai scoate fum, inainte nu se mai vedea in spate de fum, doar ca la relanti sau daca nui dau forja incepe sa scoata un fum alb de ti groaza cu ea in trafic.
Am comandat garnituriile la injectoare cu ideea ca de acolo e problema motorul fiind schimbat... deschid din curiozitate capota si cand ma uita la vasul de antigel aproape gol...(inainte sa merg cu ea am pus putin peste max), desfac dopul (avea presiune maaare) a urcat antigelul putin sub mijloc (intre min si max), deci clar... aceleasi simptome ca inainte cu chiuloasa fisurata...
Ce ziceti sa fac? Am sanse sa gasesc o chiuloasa buna second?
Apropo... nustiu daca ati vazut dar motorul de pe mitsubishi lancer evo x 2.0 DI-D seamana foarte bine cu cel de BKD, nu stiti daca nu potrivesc cumva chiuloasele? Poate pe mitsubishi e o schiuloasa mai buna...