Radu Tamas scrie:Roger are dreptate,cu totii am auzit despre motoarele de renaul care dupa 15k-20k de km nu mai injectau,sau turbourile din grupul PSA.Inca nu s-a facut masina care sa nu aiba ceva boala tipica! Daca vrei o masina indistructabila at cumpara un E190 din anii 80,poti sa te duci cu ei pana la sfarsitul lumii si inapoi!De doua ori!
Ma intreb daca ai citit ce am scris mai sus si cum ai ajuns la concluzia ca am avut pretentii ca Leon-ul sa fie indestructibil...
Motor nou a fost la vremea lui si 1.8 i-Vtec de la Honda, si nu tin minte sa fi picat ceva la ansamblul motor-cutie, nici macar in 120k km (cunosc vreo 5 posesori care au trecut de aceasta cifra fara probleme). Acu ai sa zici ca nu e turbo si e implicit mai fiabil prin constructia simpla. Eu sunt tare curios daca noile motoare turbo pe care Honda le va lansa in 2015 vor da aceleasi failuri ca si cele VW.
Cat despre problema cu distributia la 1.2Tsi, asta nu e o chestie care a aparut aleator la cateva loturi/exemplare. E o problema generala despre care producatorul a stiut destul de devreme si putea sa faca recall-uri.
Oricum, se pare ca in ultimul timp la VAG a devenit un lux sa ceri ca motorul+cutia sa duca 100k km. Asta e...cine are ochi de vazut, vede...cine nu, cotizeaza in continuare la aroganta nemtilor.