29 Dec 2011, 20:56
Nu se face resetare, se face calibrare. Adica ECU-ul masinii invata ce valori au potentiometrele ce sunt in paralel pe clapeta de acceleratie si pe EGR , adica ce valori au la pozitia "INCHIS" si "DESCHIS", ca sa stie cat sa le plimbe in functie de programul pe care-l are in cap. Deci scoaterea bornei la baterie e cam degeaba. Fiecare masina are conditiile ei cerute pentru a face calibrarea. La Toledo-ul meu, de exemplu, pot face calibrarile cam oricand. La Arosa nu le pot face decat cu motorul rece, altfel balbaie de toata frumusetea.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...