Frate, ce mici sunt pozele. Unde sunt eu acum nu ma lasa sa le deschid direct din Postimage, ca au filtru. Mi se pare cam "sugrumat" acel furtun. E asa cum am zis, este recuperare gaze nearse si vapori de ulei. Se duce undeva in spatele motorului, intr-un decantor. Fa cumva si aseaza furtunul sa stea mai bine si verifica acel vas de plastic sa nu fie infundat cu depuneri. Ala se da foarte usor jos, se poate spala si remonta. Are niste canale ca un labirint in interior. La EGR, de obicei, se duce potentiometrul din interior, cel care-i spune calculatorului de motor in ce poztie se afla clapeta. De aceea, la fiecare demontare, se face recalibrarea lui cu Vag-ul. Daca ECU nu stie in ce pozitie se afla clapeta EGR-ului, o plimba pana da eroarea din bord. El vede ce noxe sunt la iesire (de la sonda lambda) si da o comanda sa se deschida mai putin sau mai mult acestui EGR. Dar daca nu "vede" unde se afla, il deschide...de-i merg fulgii
Aceeasi problema am avut si eu la Arosa, doar ca la mine arata altfel, nu-i direct pe chiulasa. Am chinuit-o vreo 4-5 luni cu diverse teste si pana la urma am luat alta noua si nu mai face probleme de mai mult de 1 an. Din cate imi aduc aminte, n-a fost asa mult cum zici ca-i a ta. Aveam impresia ca-i vreo 500 ron, dar a fost in jur de 270 (daca imi aduc aminte corect).