Salut,
Am zis sa pornesc acest topic pentru ca am cautat in trecut informatii pentru un Stage 2 si nu am reusit sa gasesc pe nicaieri. Poate ajut pe cineva.
Masina este cumparata in Mai 2018, al 2-lea proprietar in Romania, fiind rulata doar un an in Romania.
Probleme:
Masina imi pierdea antigel foarte mult de cand am cumparat-o cu toate ca a fost testata in service, pana la urma a cedat un furtun si am ramas in strada cu tot antigelul sub masina, am crezut ca aceea a fost cauza, Dar in continuare imi "manca" antigelul. Fara simtome de chiulasa (fara ulei amestecat in vasul de antigel sau invers, etc). Dupa 3-4 luni mi-a picat turbina, pe furtunul de ulei care duce in turbina era ca un "noroi". Asa ca am trimis chiulasa la rectificat plus toate componentele inlocuite cu altele noi (valve, semeringuri, etc).
Modificari:
- Turbo hibrid cu interne de 2.7 (1.9 boost)
- Evacuare inox cap-coada pe 76 cu toba intermediara pentru a diminua din sunet (foarte mult zgomot
- Soft custom la BXR in Bucuresti.
- Suspensie Einbach pro kit (aproximativ 3-4 cm mai lasata)
- Discuri si placute noi ATE
Dupa toate modificarile masina a fost urcata pe dyno si s-a oprit undeva la 200 de cai pentru ca imi patina ambreiajul la aceasta putere si turbina imi facea overboost (masina are in jur de 240 de cai)
Problemele nu s-au oprit aici, am fost de vreo 3 ori sa mi se regleze turbina pentru a scapa de overboost, de overboost am scapat dar acum are lag cand schimb treptele iar turbina intra foarte tarziu, pe la vreo 3000 rpm, o sa trebuiasca sa gasesc problema aici (ori turbina facuta prost or vreun senzor de presiune) daca ma poate sfatui cineva ar fii de mare ajutor.
Urmeaza ambreiaj nou cu kevlar, rezolvata problema cu turbina si o sa pun masina pe dyno pentru rezultatul final. Cu toate problemele actuale masina trage demential.
Cateva Imagini si un filmulet cum se auzea inainte sa-i pun intermediara: http://www.vladpetrescu.com/masina/