Salutare,
Cred ca a venit momentul sa imi prezint si eu jucaria. Este vorba de un leon 1.8 TSI (CDAA) din 2011.
Masina am cumparat-o prin martie 2015, la aproximativ 40k km (verificati), iar acum are aproximativ 55k. Avea stage 1 revo, dar deabia acum o luna am reusit sa o duc la un dyno sa o verific. A fost prima mea masina si dintr-un motiv destul de stupid m-am cam ferit de motorul 2.0 (am crezut ca este prea puternica ca prima masina), totusi am cumparat o masina cu soft, aproape identica )
Intretinerea pare ca a fost facuta corect de catre fostul proprietar. Problemele la cumparare au fost putine (o scurgere de ulei de la un variator daca nu ma insel), care a fost reparata in reprezentanta de fostul proprietar si un far cu cleme rupte + bara fata zgariata (nu a fost accident nasol si oricum preferam sa stiu ca a fost atinsa usor decat sa vad o bara revopsita).
Ca dotari are urmatoarele:
-clima 2 zone
-echiparea sport din fabrica (scaune, suspensie sport si trim-uri interioare)
-comenzi volan
-hill hold
-cruise control (folosit o singura data ca sa vad ca merge )
-jante aliaj
-oglinzi electrice
-proiectoare
Dupa cumparare a primit urmatoarele:
-jante Konig rennform 18x8
-cauciucuri vara michelin pilot sport 4
-cauciucuri iarna nokian wr d3
-coilovers ST XA (kw v2)
-bushinguri + short shifter (short shifterul era pentru cutia mq350 si nu il pot monta, o sa ma duc la un strungar sa imi faca piesa pentru ca nu se gasesc short shiftere de mq250 la pret decent)
-bobine 'r8'
De cand e la mine nu m-a lasat niciodata la greu, dar am preferat sa repar problemele inainte sa se agraveze.
Astfel, am schimbat/reparat urmatoarele:
-rulmenti/bucse suspensie
-biele antiruliu
-un rulment la o roata fata (nu avea nimic cel vechi, mecanici idioti)
-scurgere minora ulei capac chiulasa (refacut etanseizarea)
-garnituri capac variator
-canistra carbon
-bujii Denso Iridium Power
-placute + discuri frana fata
-revizii la ~6k
-incuietoare haion
Am verificat si distributia, aparent este okay, dar am de gand sa ii schimb macar intinzatorul ca sa dorm mai bine noaptea. Daca stie cineva un mecanic capabil, sunt deschis la sugestii.
Masina mai are doar 3 probleme:
-cand pornesc aerul conditionat se aude un zgomot enervant, desi acesta functioneaza corect. Banuiesc ca este ambreiajul de la compresor. Nu am verificat freonul, dar nici nu voia niciodata sa faca urat cand eram in service. Pare ca se intampla mai des cand accelerez.
-incuietoare usa spate. Dupa ce a picat incuietoarea de la haion, a picat si una de la portiera din spate. Efectiv imi e scarba sa dau 400 de lei sa schimb prostia asta, prefer sa ma aplec si sa deschid usa dinauntru. Practic, daca masina este incuiata, prima data trebuie deschisa usa din interior, si daca nu o inchizi din cheie ea poate fi deschisa normal. Am citit ca este vorba de un motoras electric care poate fi curatat, dar nu am timp si energie sa repar si chestia asta.
-infiltratie apa la capota (incepe sa mucegaiasca capitonajul, se umple cu apa cand ploua, ca la toate 1P-urile), sincer nu am habar cum sa o rezolv.
Ca sa nu va mai plictisesc, atasez pozele cu masina. Unele dintre ele sunt facute cu un golf 5 gt, nu prea a avut parte de poza singura. Sunt si inainte si dupa suspensie.