În seara asta am întâmpinat o problema și ca peste tot fiecare își da cu presupusul însă atât de grav ca nu am somn! Problema a început prin a trepida foarte tare în ralanti. După mici diagnosticări am observat ca injectorul nr 1 nu da semne. Sa zicem ca mâine îl desfac și îl desfund îl verific vad eu eventual îl schimb. Problema apare în alta parte! Umblând pe deasupra pe acolo am scos busonul la ulei și mașina începuse să-și revină doar ca și asa scoțând mufa la injector nu dădea sa bâlbâie deci cu un injector înfundat mașina merge turata cu capacul dat jos. 1. Ce ar putea sa aibă?
2. La capac vine legat un furtun care acel furtun duce la capacul motor acela fiind furtunul de la gazul de carter din ce știu. Eh imediat din bușon mai vine o valva care nu înțeleg cum funcționează ca e blocată într-un sens adică cel de iese din motor. Dacă suflu în ea pe o parte e înfundat pe cealaltă merge. Și fără ea funcționează ok.
Gen din cauza la valva aia aerul nu îl mai scoate pe furtun ci o gatuie... Nu știu chiar habar nu am.. Spuneți voi cum se cheamă valva aia
Trimis de pe al meu ONEPLUS A6013 folosind Tapatalk