Atunci cum se face ca autobuzele respective au raportat o scadere bunuta la consum lunar? Bine, autobuzul nu-i autoturism vei spune, dar e tot motor, deci ceva comun or avea ele. Eu chiar vreau sa-mi iau un asa filtru, fac iar un experiment pe banii mei cum am facut si cu kitul de autoleveling. Si daca obtin o reducere a consumului fata de cat e acum (deja stiu care e consumul si stiti si voi din ce am postat in topicul meu) eu ma declar multumit. Nu ma intereseaza zgomotul obtinut din inlocuirea filtrului, mai interesat as fi daca ar tacea complet motorul, ca la electrice. Si nici acei cativa caluti in plus din "reclama care e sufletul comertului" nu ma atrag, am deja mai multi inhamati la caruta. Filtru sport conic a avut Arosa cand am luat-o si l-am scos din prima zi. Daca motorul zici ca e "expirat" si "supt de seva"...atunci ce rost are sa schimbi admisia, evacuarea si cip tuning cum zici tu? Tot nu obtii prea mult ca sa bagi in seama. Opinia ta o respectam, ca d-aia discutam, dar eu nu pot trece peste cei care patroneaza niste targuri de inventica si peste cei care acorda patente recunoscute pe plan mondial. Banuiesc ca au vazut ceva la viata lor in domeniul asta, iar faptul ca ti se recunosc niste merite....e ceva! Iar inginerul inca dezvolta ideea respectiva doar de amorul artei si de a cheltui destui bani si timp in cercetare? Sau nu are altceva de facut? Si a mai gasit si investitori in afacerea asta...deci a prostit si pe altii care nu aveau ce face cu banii
Vom mai discuta pe tema asta candva anul asta sper.
Vlad, vad ca deja pretul bucselor s-a micsorat si s-a marit si numarul lor
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 929/1.html. Si au aparut si cele "black series" pentru curse !!! Dar nu ai nevoie de asa ceva, ajung cele mov/violet pentru day use.