Asa cum am discutat si cu creatorul topicului....eu prefer diesel-ul
DE CE?
1. ar fi singura mea masina, si astfel nu imi permit sa pun bezina de 600 ron pe luna.
si cam atat ar fi atuul diesel-ului.
in rest daca mi-as permit nici nu as discuta sa imi iau o asemenea masina cu motor diesel.
Avantaje tuning:
- se stie foarte bine potentialul de tuning petnru vestitele motoare 1.8 20VT (se ajunge destul de usor la o putere de ~300 cp)
- zgomotul si senzatiile oferite de benzinar nu se pot compara niciodata cu un diesel.
- o masina sportiva nu este niciodata diesel (facem exceptie r10 tdi pt cursele le mans)
Asadar, vladutze, si asa cum a zis si un coleg mai sus, as alege benzina ca o a doua masina pe care sa nu o folosesc zi de zi.
Insa asa cum mergi tu cu ventilatorul tau, nu ar fi o diferenta mare de consum pt motorul de 1.8
), poate cu vreo 100 ron mai mult pe luna.
Eu in acest moment caut un ibiza fr sau cupra (diesel) pentru a imi indeplini visul de vreo 2 ani incoace.
Mai sunt multe chestii discutate de altii cu avantaje si dezavantaje, cuplu imens(~400 nm dupa resoftare pt fr/cupra) , consum mic....pt diesel; DAR, daca as avea combustibil moka, asa alege fara sa suflu un 1.8 T/180 cp.
Wish me luck sa imi vand masina peste vreo 2 luni...daca o vrea de pe acuma cineva sa imi zica