Salut,
Ok, am crezut ca ii cineva caruia ii arde de glume dupa cum ai scris.
Dar, termmostatul are rolul de a tine apa calda in blocul motor pana aceasta ajunge la o anumita temperatura, spre 80 de grade cand se deschide si permite trecerea apei calde IN radiator.
Termostatul Nu are treaba cu circuitul de incalzire, poate influenta in rau incalzirea daca ramane deschis si atunci cand este ger apa nu mai ajunge la 90 de grade.
Trebuie sa te asiguri ca circuitul de incalzire se deschide si clapetele se comuta corect.
Nu ai scris ce fel de echipare ai, clima simpla cu cele doua butoane rotunde si fara afisor lcd, ori climatronic cu afisor, ori climatic care ii ceva intre clima si climatronic, o strutocamila si difera comenzile functie de model
Sincer cred ca ii suficient sa schimbi mecanicul, este clar ca cel de acum ii depasit de vremuri...
Si eventual sa postezi aici un log facut cu o interfata vag-com ori alt device care permite interogarea modulelor si a erorilor stocate.
Iar pentru aia ca pompa invarte de 5 ori in loc de 10 zic sa il alergi cu o coada de lopatzica... nu de alta dar fulia de antrenare ii corp comun pe ax cu palele ce misca apa....