Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 150
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7203
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

15 Mar 2010, 09:19

In mare, da.
Insa trebuie readaptat imibilizatorul si resincronizate cheile, altfel masina nu o sa porneasca.

E putin mai complicata treaba cu imobilizatorul. Daca stii PIN-urile ambelor immo-uri, e simplu, se face cu VCDS.
Daca nu, trebuie copiat eepromul si rescris in noile ceasuri (cele in mile).
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
adi_lipici
Mesaje: 82
Membru din: 26 Ian 2009, 18:59
Localitate: Bacau
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

15 Mar 2010, 09:22

Ms mult, ma gandeam ca e mai simplu ma las la mana mea.
Seat Toledo 2003
ALH 1M 1.9 TDI - 90 CP
Imagine
BC 15 S E F
 
Avatar utilizator
StefanB
Mesaje: 37
Membru din: 12 Ian 2010, 21:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

16 Mar 2010, 21:11

Salut, imi poti spune si mie te rog, pentru un computer bord cam de ce piese am nevoie si ce costuri ?
VIN: vsszzz5pz7r018552 , motorul este BXE.

Multumesc anticipat.
Retete Culinare

SEAT Toledo 2007 1.9 TDI 105 CP BXE
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7203
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

17 Mar 2010, 09:26

Piese:

- Instrument cluster (ceasuri) - 500 de euro (la dealer)
- Maneta stergatoare cu comenzi pt. BC - 350 de lei (la dealer).

Piesele le poti gasi (daca ai noroc) si second, pe la dezmembrari.
La dealer ai ocazia sa dai inapoi clusterul de pe masina in momentul cand comanzi altul, cu o reducere de pret. Insa esti obligat sa faci montajul la ei, pt. ca nu iti vor spune niciodata PIN-ul imobilizatorului.

Dupa montaj, daca totul merge ok (adica se pot citi PIN-urile imobilizatoarelor din ambele ceasuri sau ai SKC de la dealer sau se poate rescrie eepromul cu informatiile din clusterul de pe masina), se trece la resincronizarea cheilor si recodarea adresei 17 cu VCDS
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
BONDI
Mesaje: 438
Membru din: 04 Noi 2008, 18:26
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

17 Mar 2010, 15:23

Seat Ibiza 6L 2005 - 5 usi
Salutare multumesc de raspunsuri de pana acum
mai am si eu doua-trei probleme la care cer ajutorul tau:
1. volanul modelul de leon cupra l-am cuparat trebuie sa ajunga
as vrea sa stiu cum pot sa vad daca am "circuitul electronic din colana de directie care sa suporte comenzi audio"
dupa ce ma uit sau cum aflu trebuie sa demontez vechiul volan
2. daca cunosti informativ un pret pentru un airbag de seat leon 1P modelul fara face-lift ?
3. se pot monta oglinzi cu reglaj electronic pe o ibiza care nu are din fabrica asa ceva ?
Multumesc si o zii buna iti urez !
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7203
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

18 Mar 2010, 10:02

Bondi,
In volanul Ibiza cu comenzi audio trebuie sa se regaseasca mai multe componente. E vorba de E221 (operating unit), E440 (butoane stanga ) si E441 (butoane drepata, care sunt legate paralel cu cele din stanga).
Toate chestiile astea de mai sus sunt conectate la cablajul airbagului (apropo, iti trebuie si asta pt. a monta volanul), cablaj care intra intr-o mufa (F138) si care se numeste airbag coil connector. Toata chestia asta are un conector cu 41 de pini, iar impulsurile de la butoanele de pe volan trec prin acest "circuit", ca sa zic asa..E drept, exprimarea mea cad am folosit termenul de "circuitul electronic din colana de directie" n-a fost cea mai fericita, insa am folosit termenul asta ca sa intelegi in mare despre ce e vorba.
Mai sus ai varianta detaliata.:)
Anyway, butoanele se pot lega si direct la player fara a trece prin coil. Dar asta e o alta discutie.

Din pacate nu stiu pret pt. airbag. Dar vezi acilea..(pe la jumatea paginii) viewtopic.php?f=93&t=3172&st=0&sk=t&sd=a&start=90. Sunt multe de leon 1P, insa nu stiu daca au si cablaj..

Oglinzi electrice se pot pune, insa ai nevoie de cablajul complet din usile fata, unitate de control, si oglinzile in sine. Iti mai trebuie butonul de reglaj, plus cateva fire trase.

SI un sfat :), daca mi-e permis..Daca ai te gand sa faci singur operatiunea de schimbare a volanului, pot sa iti detaliez eu cum sa o faci. Insa trebuie sa stii ca pe langa indemanare si know how, ai nevoie de scule sau unelte speciale (cheie dinamometrica, eventual VAG COM).
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
BONDI
Mesaje: 438
Membru din: 04 Noi 2008, 18:26
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

18 Mar 2010, 11:42

Am inteles treaba trebuie facuta de cineva care se pricepe
Oglinzile care vreau sa le cumpar sunt formate din:
- ambele oglizi cu firele care pleaca din ele
- panoul de comanda de la sofer cu tot cu manerul de descis usa
- panoul dreapta fara butonul de reglat manual al oglinzii
Banuiesc ca imi mai trebuie cablajul din usa

Volanul care trebuie sa ajunga este cu butoanele de comanda casetofon pe el
exact cum mi-ai descris cu cablaj care pleaca de la fiecare si se impreuneaza
terminandu-se cu o mufa mica neagra

Cum ajunge volanul o sa te mai deranjez cu niste poze
Multumesc de lamuriri

 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7203
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

18 Mar 2010, 12:16

Cablajul din usa plus unitatea electronica..(face corp comun cu motorasul de deschidere al geamurilor).
Sunt necesare cateva reconexiuni electrice.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
StefanB
Mesaje: 37
Membru din: 12 Ian 2010, 21:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

18 Mar 2010, 23:46

ghita_celofan scrie:
Piese:

- Instrument cluster (ceasuri) - 500 de euro (la dealer)
- Maneta stergatoare cu comenzi pt. BC - 350 de lei (la dealer).

Piesele le poti gasi (daca ai noroc) si second, pe la dezmembrari.
La dealer ai ocazia sa dai inapoi clusterul de pe masina in momentul cand comanzi altul, cu o reducere de pret. Insa esti obligat sa faci montajul la ei, pt. ca nu iti vor spune niciodata PIN-ul imobilizatorului.

Dupa montaj, daca totul merge ok (adica se pot citi PIN-urile imobilizatoarelor din ambele ceasuri sau ai SKC de la dealer sau se poate rescrie eepromul cu informatiile din clusterul de pe masina), se trece la resincronizarea cheilor si recodarea adresei 17 cu VCDS



Sa inteleg ca in afara de maneta si ceasuri, masina este echipata cu tot ce trebuie pe ea ? Si din cate spui tu aceasta modificare se poate face numai la reprezentanta ?
Retete Culinare

SEAT Toledo 2007 1.9 TDI 105 CP BXE
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7203
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

19 Mar 2010, 09:20

Nu, evident, modificarea nu e obligatoriu sa o faci la reprezentanta. Insa, dupa cum am spus mai sus, daca vrei sa cumperi clusterul (ceasurile) noi si vrei sa le dai pe ale tale la schimb, dealerul te conditioneaza sa faci montajul la ei daca vrei sa pastrezi garantia.

Operatiunea de schimbare a cesurilor si readaptare a immo-ului pot sa o fac eu. Am mai facut-o pe un golf 1K, caruia i-am inlocuit clusterul normal cu unul Maxi dot. totul functioneaza ok. Insa in situatia aia am putut citi PIN-ul ambelor clustere.

In fine, ca sa nu o mai lungesc..Vad ca iti pare rau ca nu ai comandat unele chestii din fabrica.:)
Insa din experienta mea de pana acum, sunt slabe sanse ca toate intrebarile tale sa se concretizeze. Doar 2 % din cei care imi dau mailuri, PM si alte alea merg pana la capat cu un upgrade OEM. Din cauza costurilor pieselor, in principal..

Daca ai si alte intrebari iti stau la dispozitie...
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Raul SEAT
Mesaje: 13
Membru din: 06 Mar 2010, 17:14
Localitate: Deva
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

19 Mar 2010, 09:31

:) Ghita,sa stii ca nu am renuntat,dar am o alta problema acum.Sper sa o putem rezolva intr-o zi.Respecte.Am gasit VDS-VAG-PRO 908 2009 la 320ron.cu garantie si suport,pe motorcod.com,ce zici merita?
SEAT CORDOBA 1.4 TDI
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7203
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

19 Mar 2010, 09:49

Raul, probabil tu esti intre aia 2 % :)
Daca tie iti convine pretul, ia-l. Tu iti stii mai bine bugetul..
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
mada2k2
Mesaje: 31
Membru din: 22 Feb 2009, 09:23
Localitate: Constanta

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

19 Mar 2010, 21:48

Salut. Ma si eu mici probleme legate de oglinzile retrovizoare si sper ca poate ma ajuti si pe mine cu cateva ideei/sfaturi/indicatii.
De cateva zile am obs ca oglinda stanga nu se mai incalzeste. Azi am reusit si am dat’o jos si i-am masurat rezistenta. Imi da infinit asa ca incalzirea in oglinda este dusa. Am pus sa masor si tensiunea la fire dupa ce am scos’o (motor pornit si joystick-ul pe pozitia incalzire) si imi da 2-3V. Destul de ciudat am zis eu in ideea ca probabil ar fi trebuit sa am ori 12V ori zero. Rugamintea mea este daca ma poti ajuta cu o „harta” a tabloului de sigurante pentru leon 1P 2.0L TDI 140cp si daca ai ideea cam cat ajunge o sticla de oglinda incalzita. Oare exista si incalzita si heliomata pentru modelul asta (chiar si aftermarket)?
Si alta problema care a aparut dupa ce am dat oglinda stanga jos si apoi am pus’o la loc: acum cand reglez oglinda din stanga, mi se misca si cea din dreapta, iar cea din dreapta se comporta „normal”. Ai ideea cam care ar fi cauza? Multumesc anticipat!
Seat Leon Stylance 2.0 TDI 140 CP DSG
 
Avatar utilizator
Trainelu
Mesaje: 1708
Membru din: 13 Iun 2008, 07:54
Localitate: Bucuresti

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

19 Mar 2010, 22:40

Cu "problema" a doua pot sa te ajut eu citand un clasic in viata: "asa face toate"!
ALTEA XL 1.6 STYLANCE
ZENITH GREY
Imagine
 
Avatar utilizator
mada2k2
Mesaje: 31
Membru din: 22 Feb 2009, 09:23
Localitate: Constanta

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

20 Mar 2010, 08:32

Trainelu scrie:
Cu "problema" a doua pot sa te ajut eu citand un clasic in viata: "asa face toate"!

Posibil ca acel clasic in viata sa aibe dreptate :) dar e ciudat cum nu am reusit sa observ chestia asta in cei 2 ani jumate decand am masina. Poate mi-a scapat. Ms de info :D
Seat Leon Stylance 2.0 TDI 140 CP DSG
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 150

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori