Am citit si eu cu mare interes tot topicul asta. Sa-mi spun si eu of-ul, pana la urma...
In primul rand, nu as cumpara niciodata o masina noua, indiferent ce masina e aia.
DAR, pentru ca eu si ceilalti ca mine sa avem parte de masini SH, trebuie sa le cumpere cineva si noi. Deci respect celor ce cumpara masini noi. Asta ca o paranteza.
Cat despre subiectul topicului: Am avut ocazia sa conduc un FR 5F diesel. Mi s-a parut o masina extraordinara, mai putin calitatea materialelor de la interior, cat si a vopselei. Dar nu imi dau ferm cu parerea, pentru ca nu detin acest model. De asemenea, m-am jucat putin si cu configuratorul de la Seat. Optionalele mi se par destul de putine si scumpe, dar daca as lua un 5F nou, clar as lua farurile cu LED, cat si acea trapa, care mi se par foarte "cool".
Dupa cum spuneau si colegii mai sus, sunt si eu de parere ca o Mazda nu prea imi inspira nimic. Si ca o paranteza, am fost detinator de Mazda. Si inca ce Mazda... O 323F din '95.
Am citit postul lui Cosmin de la inceput. Pot sa confirm ca butoanele de deschis geamurile de pe Mazda mea de 700 euro din '95, erau identice cu butoanele folosite de japonezi si in zilele de astazi. La fel si celebrul ceas cu butoane. Penibil.
Daca totusi as cheltui peste 20.000 euro pe o masina noua din aceasta clasa, clar as merge pe Leon. Poate sunt subiectiv, insa am impresia ca japonezii au uitat sa supuna evolutiei toate elementele de pe masinile lor.
Motorul de pe acea Mazda iti ia ochii la inceput cand citesti caii. Dar cand vezi specificatiile, iti cam dispare zambetul de pe fata. Iar consumul ala? 5 litri pe un aspirat benzinos de 2.000 cm3?
Da, bine, pacat ca nu m-am nascut ieri.
Nu stiu cum este motorul 1.4 TSI de 140 cp, dar la prima vedere, clar as alege un motor turbo.
Sincer, ca si calitate over-all (trecand peste imperfectiunile fiecarui model), as alege Seat-ul.
Si bineinteles, sa fiu si eu putin hater... Acele chestii pe care Mazda le propune ca fiind extraordinare si nemaintalnite si Revo si special edition si tot
, precum piele, Bose si xenon adaptiv, le are A4-le meu din 2001. Vorba aia, masina de 100 ani.
La banii astia, as alege un A4 b8 din 2011-2012, 2.0 TDI de 170 cai. Dar sa nu fiu acuzat de fanboy-ism, un Passat putin rulat de pe la sfarsitul lui 2012, inceput de 2013, il iei tot in banii astia. Dar, cum am spus la inceput, sunt unii care prefera masinile noi si trebuie sa le respect decizia.
PS. Seat a fost prima mea masina, si sincer, i s-a potrivit sloganul de Autoemocion, chiar daca era o Ibiza de 100 cai.