Salutare,
Vreau si eu pareari despre motorul de 2.0 TDI de 150 cp de pe Seat Leon FR 2013, ce probleme ar fi la acest motor sau la ce ar trebui sa fiu atent cand cumpar masina?
Multumesc anticipat!
gamer555 scrie:nu exista o problema anume in mod special, vezi sa nu ai pierderi de antigel, scurgeri de ulei, asculta si tu turbina, cum se aude motorul, stare ambreiaj, etc
Daddy scrie:Chestii cunoscute (functie de nr. de km): pompa de apa cu scurgeri (nu s-a facut recall, s-a inlocuit doar la reclamatia clientului), EGR (mai ales la cele fara adblue), DPF (face regenerari mult mai dese decit EA189 si tinde sa infunde filtrul mult mai repede mai ales daca a fost folosit preponderent in oras), la km mai multi (spre 200k) obisnuieste sa manince ulei si sa piarda compresie din cauza arderii garniturilor de supapa (DPF este foarte aproape de chiulasa, imediat la iesirea evacuarii si din cauza ca face regenerari dese, inacalzeste chiulasa si coace in timp garniturile), turbinele cedeaza si ele in jur de 200k km.