Salut.
În sfârșit mi s-a activat și mie contul (mulțumesc Cristi M).
Să vă prezint și eu Leul meu (am trecut de la un leuț - Peugeot 206 75hp).
E bătrân, are 9 ani dar pare ca nou la interior. Belgienii știu să își întrețină mașinile.
I-am schimbat distribuția, discurile și plăcuțele. Are 200.000km în bord (pare că și reali) dar merge unsă. Ce nu îmi place e un zgomot în grila in față, ori a căzut ceva acolo, ori e un plastic desprins. Mecanicul a zis că ar trebui dat tot bordul jos pentru a verifica. Deci am spus „pas”.
Legat de tehnicități, mă deranjează că îmi cere să schimb vitezele pe la 1700-1800 de turații. Mi se pare că e prea jos, că merge subturat. Așa că le schimb pe la 2000
Navigația nu o pot folosi pentru că este mult în urmă cu realitatea. La reprezentanță mi-a spus că mă costră vreo 100€ un device (sau card, nu mai rețin) pe care să îl atașez în torpedou.
Mecanicul mi-a sugerat să merg cu rezervorul mereu peste jumătate, deoarece pot ajunge impurități în rezervor iar, dacă e aroape gol, poate aspira acele impurități și e poate duce mai departe. Iar ca stații, OMV, Petrom, Rompetrol. Niciodată Lukoil, DSV, TSV, etc...
Aici l-am adus acasă
La RAR pentru autentificare
Primele numere roșii
Aplicăm folie 95%
Gata „înfolierea”
La shopping
Distribuție, discuri, plăcuțe, etc
La Autosoft pentru geometrie
Gata și numerele negre
La „masă”