Salut forum!
Saptamana aceasta am intrat in posesia unui Seat Leon X-perience facelift.
Modelul mi-a placut foarte mult inca de prima data cand l-am vazut (cred ca in prezentarea colegului Daddy), bifand multe din detaliile pe care mi le doream de la urmatoarea masina: garda la sol rezonabila, 4x4, spatiu extra si cel mai important sa nu fie SUV.
Mai ramanea un singur detaliu de bifat si anume feel-ul directiei (un real deal breaker daca nu ar fi fost la nivelul asteptarilor), aspect pe care l-am rezolvat cu un test drive acum cateva luni, fiind foarte impresionat de tinuta de drum.
Multumiri colegilor de forum pe care i-am abordat pe private message acum cateva luni, m-au ajutat mult sfaturile voastre
Cateva detalii si despre specificatii si dotari:
Motor 2.0 TDI 184 DSG, culoare Pirineos grey, jante 18 Machined, navigatie, faruri led, geamuri laterale spate fumurii, pachet comfort drive, pachet iarna si sistem optic de parcare.
Fiind achizitionata de pe stoc, a trebuit sa las deoparte 3 dintre optionalele pe care le aveam in gand (panoramic, seat sound, camera reverse), iar una din ele probabil doar la retrofit ar fi posibila (chiar nu inteleg de ce nu ar putea Seat sa ofere optiunea de plafon negru si la variante non-fr).
Impresii la cald:
In 4 zile am facut deja 900 de km si pot spune ca sunt extrem de multumit de alegerea facuta.
+
Directia are un feel natural, cu un feedback apropiat de cele electro-hidraulice si muuuult peste ceea ce ofera over rated-ul (parere personala) 320xdrive facelift.
Daca X-perience se conduce atat de misto, imi pot doar imagina cum se simte Cupra ST4drive.
Suspensia este foarte confortabila chiar si cu jante de 18 si se pliaza la fix pe mizeria de carosabil din minunata noastra tara.
-
Printre punctele care mi-au placut mai putin se regaseste ca si cap de lista sistemul audio standard. Daca pentru stiri, horoscop si meteo e mai mult decat ok, la capitolul claritate/fidelitate sta foarte prost.
Scaunele ofera un suport lateral mediocru, chiar si la condus normal (perioada de rodaj de minim 3000 km).
Un alt detaliu pe care l-am gasit ciudat e legat de vizibilitatea oglinzii dreapta in pozitia inclinat in jos (reverse), in care in loc de imaginea bordurii/rotilor, vad in cea mai mare parte doar manerul usii din dreapta.
Pe termen mediu masina nu va suferi nicio modificare, cel putin cat timp suntem in perioada de leasing. Cel mai probabil dupa terminarea perioadei de cotizare, am sa-i colantez grila fata si badge-urile in negru si voi monta un set de distantiere. Poate si un plafon interior negru. Si niste scaune fata de Cupra. )
..