03 Iun 2020, 09:11
Eu inteleg cum functioneaza industria auto, lucrez de vreo 10 ani in domeniu. Cunosc faptul ca in afara de motor, caroserie si cutie de viteze (in unele cazuri), nimic din ce e pe masina nu e fabricat de producatorul unei masini. Au furnizori pentru orice maruntis. Se vand licente ulterior inclusiv si pentru reperele mentionate de mine.
Cu alte cuvinte, nimic din ce e pe masina nu e 100% OEM, ca sa zic asa.
Doar ca producatorul vine cu un concept unitar de design. Adica da comanda furnizorilor sa creeze anumite elemente distincte pentru fiecare model in parte. Si la asa ma refeream cand vorbeam de jante. Boala mea ma impiedica sa sparg tiparul producatorului, tocmai pentru ca nu vreau sa sparg conceptul. Stiu, sunt nebun.
Cand vine vorba de modificari pe partea de performance, da, sunt de acord ca exista piese mult mai bune decat ce a comandat producatorul pentru varianta stock. Insa de multe ori modificarile aduse unei masini nu se incadreaza strict intr-o anumita categorie.
Ca si in cazul tau, Gamere.. Bagi in ea jumate din stocul de la Ikea, si dupa dai o tura si pe Ring. Adica e si unealta de carat, si unealta de crescut adrenalina. Din punctul meu de vedere, atat timp cat turele pe ring inseamna doar 1% din regimul de exploatare, consider ca nu merita investitii suplimentare in directia asta. Dar asta e doar parerea mea.
Eu daca as avea si boala asta, as face un track car de la zero. Si acolo ar fi droaia de piese strict pt. performance. Si rezultatele sigur ar fi mai bune comparate cu o masina de strada cu ceva modificari.
Ce vreau sa spun de fapt e ca in opinia mea nu merita combinatia asta de jumate stock, jumate performance. Investitiile sunt mari iar rezultatele sunt de jumatati de secunde.