Deja am povestit cu Sebastian la telefon inainte de sarbatori si trebuie sa-l anunt cand vreau sa merg la el ..... daca ma hotarasc sa fac resoftarea. Este profesionist, amabil si raspunde punctual la ce il intrebi, adugand detalii. Probabil ca voi lasa resfotarea pentru noua masina.
Cum am spus, vreau un kombi 4Motion tot Cv manuala (nu agreez DSG ul) cu un portbagaj peste Fr ST 590L si carlig semiremorca. Se incadreaza Passat B8 Variant 650L si Skoda Superb Kombi 3 660L, ambele Tdi 150 Cp, barci lesinate, dar cruisere de autostrada. Resoftarea il duce la 190 Cp cu 400 Nm, similar masinii mele, dar pe o masina mai grea cu 400 kg facuta pt confort. Am testat Alltrackul 2.0 BiTdi cu DCC si DSG DQ 500, dar in afara de forta la plecare, nu este o masina agila. Am testat si BMW 525d F11 care nu m-a impresionat si oricum portbagaj 560L. Imi place mult 325d Xdrive F31, dar are portbagaj 490L si ar arata penibil cu portbagaj suspendat cand avem nevoie. In paralel cu Seatul am avut un X5 E70 (cutia ZF si motor 6L exceptionale), care fata de Touareg, Santa Fe, Sorento este vis pe sosea. O sa testez un X5 F15 portbagaj 650L, cu toate ca am auzit ca a devenit mai mult confortabil si mai putin sportiv. Kodiakul de 190 cp l-am testat si este incet si cu ruliu. Greu de gasit o masina rapida, cu ruliu mic, fiabila si cu portbagaj mare. Acum sunt indecis intre Passat Variant BiTdi si X5F15 3.0d cu o turbina, cu accelertii, vit max, comportament pe drum, consum similare, dar costurile de intretinere mult diferite datorita clasei. In 25k iau Passat 2018 la 100k sau F15 2015 la 200k... adica unde ii incep problemele. Raman in carti si Superbul 190 Cp 2016 la 20k cu Touaregul 7P 262 Cp 2016 la 25k si km similari.
Voi ce imi recomandati pt un SH la 20-25K E sub 150k km, asta pt a ma ajuta sa gasesc un compromis acceptabil intre cerintele mele si sa nu-mi para rau dupa masina actuala.