@iVladBodgan, vezi in filmuletul de mai jos, era RS6 veritabil, bineinteles.
pe scurt, rezumat: m-am hotarat cu o zi inainte sa merg, vremea se anunta superba, am gasit si pe vali pasager asadar ne-am trezit de dimineata si am plecat. am dat o fuga pe la mendig si am participat la poza de grup (roger 2012 style) si apoi am plecat la ring. acolo, meniul clasic, paradisul pentru orice fan motorsport si masini in general. erau niste baieti din "Supercars Club Arabia" cu niste masini deosebite, sa zicem. o sa postez un filmulet in care i-am prins (din urma) pe cativa dintre ei pe ring. cateva din masinile prezente...
revenind la lucruri mai serioase, am facut in total 4 ture, prima cu vali de warmup (vs arab money) si apoi alte 3 din care doar una singura mai curatica fara steaguri galbene si fara sa fiu intarziat de altii prea mult. hotlapul il puteti vedea mai jos, cu ceva comentarii sub el. timpul este 9:23 si am fost foarte bucuros ca mi-am facut "targetul" stabilit cand am inceput sa ma dau pe ring, sa fiu sub 9:30. fiecare lap in plus inseamna experienta adunata si vad asta la increderea pe care o am sa intru in anumite portiuni unde inainte eram mult prea incet. in plus, sa faci mai multe ture intr-o zi te ajuta foarte mult, nu se compara cu 2 ture azi 2 peste un an cum faceam pana acum, etc.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DmQcQmEZ43Q[/youtube]
0:20 la start (Bridge) am asteptat un Polo GTI sa treaca in fata si nu am mai plecat lansat, am pierdut putin.
0:55 acelasi Polo si un Bmw m-au incetinit un pic din cauza celui de-al doilea care nu s-a dat la o parte mai repede iar Polo si cu mine nu aveam putere sa trecem repede.
2:30 la acea saritura ating eu viteza maxima pe ring, cam 215 km/h
2:50 incepe coborarea spre Fox Hole, jos sunt cam la 185-190 km/h pe usoara accelerare (nu se franeaza sau ridica piciorul din gaz), masina pur si simplu pluteste dupa punctul de compresie.
4:05 din cauza unui oilspill (marcat si cu lichid acoperit cu nisip vizibil) in Kallenhard si Miss-Hit-Miss am intrat un pic mai incet si mai spre exterior de trasa ideala
4:56 Ex-Muhle, aici "imi moare motorul la deal" de fiecare data, dar acum am pierdut cateva secunde in plus incetinit de trafic, n-am putut sa ma arunc mai tare in ea.
5:15 Lauda Links (locul unde a avut Lauda accident in 76), fiindca nu am viteza mare iau curba cu piciorul in gaz, se vede cum intra ESPul in bord
8:00 Brunchen 2, am intrat larg pentru ca aveam masina pe interior
pe scurt, e realizabil sub 9:20 cu masina full stock si fara riscuri asumate, pentru nivelul meu de super incepator (32 de ture pe ring din care doar 19 la volan, si distribuite pe 4 ani) e decent.