Salut baieti, ma informez de aproximativ jumatate de an despre 5f si am ajuns să mă hotărăsc la un 5F facelift cu 1.4 TSI ACT. Dupa lungi discuții cu tatăl meu referitor la faptul că " lui i se pare un motor mic si cu 4 persoane in masina + ac te vei chinui groaznic pe serpentine" , experienta lui probabil venind de la masina pe care o conduce acum, un chevrolet aveo 1.4 aspirat 94hp + faptul ca spune ca n-ar fi fiabila deoarece e motorul prea mic si caii prea multi ...
Insa masina asta va fi din banii mei, deci el n-are un cuvant de zis ci doar parere.
M-am gandit la facelift din pricina problemelor gen scartait la plasticele din interior cat si "problemele" de ordin vizual, led-urile de pe facelift imi plac extrem de mult si faptul ca e mai usoara cu circa 60kg fata de pre-facelift.
Achizitia o voi face la finalul anului, pana atunci mai citesc, bugetul va fi 14-15k Euro. Citind din ce in ce mai mult imi dau seama ca alt hatchback care mi-ar da aspect + putere + raport calitate/pret mai bun nu am gasit.
Am citit mare majoritate de posturi si am observat ca 1.8 TSI-ul nu prea merita din spusele celor mai multi, " consum de cupra dar fara caii aferenti " cum zicea cineva aici pe forum.
Ca o intrebare directa, a facut cineva soft pe 1.4 tsi 150Hp ? S-ar merita? mie oricum 150 de cai dintr-un 1.4 mi se pare destul de mult cu soft chiar nu stiu cat ar stoarce din fiabilitate.
Singurul lucru pe care il stiu clar este ca DSG 7 clar nu imi voi lua, 1.4 TSI manual sau 2.0 TDI 150/184 hp cu DSG 6, insa Constanta devine pe zi ce trece ca bucuresti si nu stiu daca ar fi o idee buna dieselul, eu fiind plecat ~6 luni pe an, masina va sta mai mult in oras conducand-o unul din parintii mei.
Ceva sfaturi, probleme de care sa ma feresc sau macar sa le am in vedere?
Cat si comparatia 2.0 TDI 150/184 ( care ar fi mai ok dintre ele ) vs 1.4 TSI ACT ?
As vrea diesel doar pentru faptul ca are DSG 6-le care mi se pare o cutie excelenta.