10 Ian 2018, 09:45
Ma repet.. Nu merita.
Dacă totuși te încăpățînezi, dacă nu faci personal operatiunea o sa te rupa costurile de manoperă.
Eu am făcut swap pt un client de la 1.4 MPI la 1.8 T pe golf 1J si manopera a fost de 1.500 de euro. Plus piesele- motor, cutie, planetare, sistem de frânare etc. Eu am avut si avantajul ca am avut masina donatoare in curte si nu mi-am batut capul cu omologare si înmatriculare si alte mizerii. Mașina a fost făcută pt track.
În cazul tau, ai nevoie de motor, suporti motor, instalație electrică motor, ECU, immo (la 6K ai imi separat). Dacă nu se potriveste cutia care e pe masina, mai ai nevoie si de cutie plus planetare si eventual suport cutie. Plus contact si butuc usa schimbat daca vrei si immo funcțional. Dacă faci immo off (la modelul tau cred ca doar clonare e posibil) atunci de piesele din ultimul paragraf nu ai nevoie. Si nici cablaj ECU- immo.
Partea mecanica e treaba usoara. Partea electrica o sa te rupă. Daca nu ai diagramele de la ambele motorizari nici nu are rost sa te apuci.
Dacă după tot ce ti-am scris încă vrei sa te apuci de chestia asta, adică să iti cumperi motorul si ce mai trebuie si sa plătești pe cineva sa faca lucrarea si dupa aia sa te duci si la RAR sa omologhezi, totul pt o ibiza 6K, cred ca iti lipseste ceva. După orice standard vrei tu. Doar omologarea o sa te coste cat o masina second cu motor de care vrei tu.
Vinde ce ai, mai pune câteva sute de euro și iti iei MPI ul mult visat. E cel mai simplu, ieftin, logic lucru pe care il poti face.