16 Noi 2016, 18:27
Cat sta becul de bujii de bujii aprins in bord la prima pornire de dimineata? Apoi poti masura cu un aparat de masura daca vine tensiune la bujii cat pui contactul dimineata. Sau pune un bec in locul unei bujii si pui contactul. Numara cate secunde sta aprins.
O conditie destul de importanta e ca demarorul sa depaseasca 220 rpm cand dai la cheie. Altfel ECU nu da drumul la injectoare. Daca nu ajunge la turatia asta...pot fi 2 cauze: starea bateriei si starea demarorului. Tensiunea la borne trebuie sa nu scada sub 10 volti parca in momentul cand vrei sa pornesti. Demarorul e mai greu sa-l diagnostichezi fara sa-l desfaci. Dupa prima pornire e logic sa porneasca usor. Alta conditie e ca senzorul de temperatura sa comunice corect valoarea acesteia la ECU. Iar la ALH mai e si senzorul de temperatura din pompa de injectie care poate cauza pornirea greoaie dimineata pe racoare. Cu ce tester ai verificat prezenta erorilor?
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...