Salutari,
Motor Auto :1.9 BKC
Va scriu ca o ultima opțiune, epuizand aproape orice asistență de la service-urile din Iasi.
Acum 3 luni, masina mea a început sa aibă probleme cu pornirea după ce stătea o perioada mai lunga în parcare. Indiferent dacă era cald, frig, cu botul la vale sau la deal.
După rotirea de 2 ori a cheii în contact, cum fac mereu înainte sa pornesc și așteptarea stingerii martorilor, masina pornea și în 2 secunde se oprea. Apoi dadeam la automat pana mi se făcea rau.
Am schimbat chitul de garnituri de la pompa tandem, a mai făcut de câteva ori, am schimbat motorina de la OMV la Rompetrol, nu a mai făcut vreo 2 luni, apoi a început dintr-o data iar, și mai des, cu maxim 2 ore între opriri.
Într-o zi am reușit sa ard electromotorul, tot încercând sa dau la automat pana când într-un final pornea.
Am pus electromotor nou, nimic.
Reparații și intretinere în ultimul an :
Distribuție și filtre,ulei.
Senzor ax came.
Ax came, cuzineți, culbutori.
Roată dintata ax came.
4 garnituri capac culbutori. (sa spunem doar ca nu am dat de cei mai grozavi mecanici)
Schimbare garnituri injectoare (set complet plus șaibe de foc)
Baterie noua.
Reconditionare turbina(după ce Turbina veche a bubuit și a luat-o pe ulei cam 5 secunde, pana când am înecat motorul).
Filtre și ulei din nou.
Electromotor nou
Și mai sunt multe, dar nu îmi mai aduc aminte sincer. În momentul actual, chiar nu știu de la ce poate sa aibă problema asta. Pornește instant la prima cheie, dar dupa, motorul se îneacă și aia e, dam la automat. Am pus și un video. Ma poate ajuta cineva cu un sfat, o sugestie?
Va mulțumesc,