Azi am dat un telefon la R.A.R. , pentru a afla un raspuns concret la subiectul de mai sus.
Pentru a omologa un motor, daca puterea este sub +40% din capacitatea motorului actual si de acelasi producator si aceasi norma de poluare ca motorul actual nu sunt probleme.
Daca vreuna din aceste conditii este incalcata trebuie dat un test de performante in care ... practic cartea este rescrisa.
Se testeaza:
-punctele de prindere ale motorului
-transmisia
-viteza maxima
-anvelopele
-stabilitatea
-franele
-coerenta dintre vitezometru si viteza reala
-aceleratia
Acest test costa 6000RON. Si daca nu-l treci, nu iti dau banii inapoi. Ba chiar iti iau si cartea tehnica.
Alte acte necesare:
-atestat ca motorul a fost schimbat intr-un service autorizat pentru acest lucru
-cartea tehnica
Acum vorbind ... esti la mila lor, pentru ca daca nu le place lor ... nu treci. Ei trebuie sa isi puna frumos acolo parafa ... si ai masina omologata.
Pentru alte intrebari postati.
Phaeton