Motor stricat de la turbina ? ciudata expresie...daca ii faci anual o verificare masinii sau o inspectie vizuala lunar,sa verifici si tu uleiul si pierderile, nu cred ca ajungi sa ti se strice motorul ;
cele la care te uiti tu, sunt motorizari ok ; in niciun caz nu se compara cu matizul sau cu motorul de 1.4 mpi 85 cp care este aspirat ; 1.2 este TSI ( turbo pe benzina ) si in functie de anul de fabricatie ( cred) vine in varianta de 85 / 90 cp ; avand turbina se descurca foarte bine si scoate consumuri foarte bune ; eu as alege 1.2 tsi in defavoarea 1.2 TDI, din motive de costuri de intretinere si pret de achizitie ; acum ca orice masina, trebuie verificata, platit un pret corect si cunoscand problemele de fabricatie ; altfel, poate " ti se strica iar motorul de la turbo "
. ce problema iei cu taxa? daca iei o masina fabricatie >2007 taxa este plattia ( ceri adeverinta ANAF vanzatorului ) si nu platesti nimic ; vezi sa nu iti iei teapa ca in 2009 nu s-a platit taxa, si va trebui sa o platesti ; cum am spus, adeverinta ANAF spune tot ; un 6L 1.4 mpi 85 cp facelift il iei cu ~ 3500e ; masina noua nu vei gasi.
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )