turbojack scrie:Lonjeroanele de dacie sunt o porcarie.
Din 15 m de teava de gaz faci un sasiu excelent fara pretentii deosebite de rezistenta fiind doar pt. fun,la care poti monta toata mecanica de pe o dacie,cu motorul montat in spate impreuna cu cutia de viteze si planetarele.Fuzetele montate pe spate le vei putea suda intr-o pozitie fixa.
Poti face ceva de genul asta : http://www.sports8.com/AA-250C-EEC.htm
Un mic tutorial gasesti aici: http://daniel.ekstrand.nu/buggy/rorramsprojekt.htm
Inconvenientul cu mecanica de Dacie este ca va ajunge masinuta la o greutate destul de insemnata.Motorul va fi amplasat in spate ,ca in cazul Daciei 1100.Problema este faptul ca in acest caz vei avea 4/5 trepte de viteza inapoi,care insa se rezolva foarte usor.Se demonteza cele doua capace ale cutiei ( cel mic ce include axul de comanda si cel mare carcasa ambreiaj) se "crapa" cutia (avind grija sa desfaceti si cele 2 suruburi lungi ascunse in fantele cutiei pe la mijloc, si se intoarce diferentialul invers.In acest mod cele 4/5 trepte de viteza inapoi vor deveni inainte.
Suspensiile vor fi luate de pe suspensiile fata a unei dacii,cu adaptare pe cadrul de teava atit pe fata cit si pe spate,pastrindu-se si etrierele de frina.
Pe spate unghiul de virare al fuzetei va fi blocat intr-un fel in functie de structura cadrului.
Pompa de frina merge de pe dacie.
Bateria si rezervorul vor fi montate in fata pentru echilibrarea maselor.
Multumesc dar astea sunt "slabe"
Rezervorul in fata nu prea e ok la ce vreau eu sa fac cu el
Daca vreau sa trag camionul sa pot sa il targ fara sa se dezmembreze
Orice sugestie sau critica este binevenita