10 Ian 2017, 12:32
In capatul chiulasei e un corp dd plastic din care pleaca furtunurile groase. Senzorul de temperatura e in el bagat, mufa cu 4 fire parca. Senzorul e fixat cu o siguranta arcuita doar. La schimbare e bine sa fie rece motorul, adica nu peste 40°, ca va frigeti la maini. Se pierde antigel oricum, depinde de viteza cu care e inlocuit. Senzorul e orientat fie spre bord, orizontal, fie spre cutia de viteze, adica in jos. Dar asta nu explica variatia temperaturii bagate in habitaclu.
Ca o curiozitate - azi am facut un drum de Iasi. Am intalnit cred ca 5 Sharanuri cu tot botul acoperit cu carton. O fi boala generala treaba asta cu caldura ba da/ba nu?
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...