dani.wpt scrie:eu mi am pus un sistem de admisie de la pipercross plus un filtru separat ptr gazele carter.de sunet sportiv nu prea beneficiez cum mi as fi dorit.filtrul este intr o carcasa dar in rest imi urca mult mai repede in turatii.si nu cred ca mi se pare
nu, nu ti se pare dar vezi ca pipercross este renumit ca fiind dintre filtrele cele mai permisive asa ca mare grija la praful din bucuresti, o sa ai probleme cu MAF ul (450 ron) apoi relantiul nu o sa mai stea constant (curatat clapeta de acceleratie + aliniere clapeta) si exemplele pot continua; curata filtrul la max 4000 km sau verifica macar o data pe luna sa nu fie negru si plin de praf / mizerie, ai grija sa nu traga aer cald de la motor ca atunci mai mult rau faci decit bine ; daca ai filtrul montat in spatele barii , mare grija la balti, daca trage o picatura de apa si acea picatura ajunge in motor....POC biela .....sa-ti mai zic? daca ai filtru la carter (sa inteleg ca ai eliminat epuratorul de ulei?) ala nu se imbiba de la ulei si uleiul murdareste furtune / compartiment motor? verifica uleiul si completeaza -l la timp cu acelasi tip de ulei, nu lasa sa scada sub minim mai ales daca conduci sportiv, e bine ca uleiul sa stea la nivel maxim pe joja; daca chiar vrei sa renunti la epurator, o solutie mai buna este oil catch tank, costa in jur de 90-100 euro max ceva de marca, greedy de exemplu. Daca mai ai intrebari vis a vis de 1.8T , da mi un semn si te ajut
PS: inca folosesti DV ul de serie, cel de plastic? ai soft la masina sau nu? daca ai soft, vezi ca nu e bine sa folosesti DV ul de plastic original de fabrica, mai mult (se) strica decit merge