Buna seara. Dupa repararea tuturor problemelor de pe masina am mai ramas cu una cred. Ca sa o iau cu inceputul am schimbat egr plus curatat conducta care ducea in admisie (fiind plina de mizerii si avand un cod de eroare cu egr - insuficient flow), curatat clapeta de acceleratie, schimbat senzor temperatura ulei G62, schimbat ulei+ toate filtrele, aveam eroare cu G28(senzor turatie arbore cotit)-desfacut , gasit fire dezizolate, izolat, pus la loc, scapat de problema, schimbat kit complet distrubutie, bujii. Dupa toate aceste operatii am mai ramas cu urmatoarele :
Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl
Control Module Part Number: 036 906 032 E
Component and/or Version: ME7.5.10 3577
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 00046
VCID: 1221CBEC5E749EE
2 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2
P1118 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit
P0141 - 35-10 - Malfunction - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Poate o sa-mi spuneti sa le sterg ca sunt intermitente. Ei bine ele reapar si le am din momentul in care am cumparat masina.
Intrebarea mea pentru cei mai experti ca mine (am invatat despre masina asta mai mult decat as fi crezut ca o sa am nevoie), cele doua erori sunt legate de sonda numarul 2, cea de dupa catalizator; trebuie schimbata?
In modulul engine la adresa 41 imi arata aceasta sonda insa in campurile dedidate rezistentei nu apare nimic (valoare care ar trebui sa apara fiind intre 0 si 0.5 ohm parca), iar la celelalte campuri arata lambda on-off in functie de cum lucreaza.Ideea este ca nici pentru prima sonda nu primesc valori ale rezistentei, si va rog sa ma lamuriti. Un alt aspect pe care nu l-am inteles ar fi ca uitandu-ma pe internet dupa unde as putea gasi o sonda de vanzare, selectand masina cu seria coroseriei si tot restul, imi apar sonde cu diferite lungimi, de la 590 mm la 750 mm; are vreo importanta acest aspect? (poate ma veti pune sa merg la reprezentanta-am mers si am cerut senzorul G28 pe original si mi-a adus Bosh care nu se potrivea, dupa 2 saptamani deci nu prea mai suntem in relatii bune).Cei care au experienta acest senzor ar trebui sa aiba 4 sau 5 pini (asta dupa ce am citit o discutie pe vw forum; tot ce am gasit eu de cumparat p internet ar avea 4 pini) Daca cineva imi poate da un cod al piesei dupa care sa pot comanda mai usor, multumesc frumos.
Ar mai fi ceva; cand citesc tensiunile de pe cilindri 1, 2 si 3 au valori aproape identice (1,7 parca pe liber) iar 4 are 0,9. E normal?
Masina este Seat Leon 1m, 1,4 benzina, cod motor AXP.
Multumesc anticipat.