07 Ian 2015, 22:09
Si la mine apare condensul pe interiorul parbrizului..si apoi inghetul..am verificat, n-am nicio mocheta uda sau umezeala in masina, filtru e ok, parbrizul original, nush..ma gandesc ca e oarecum normal ca dupa ce a suflat aeroterma cald in parbriz si opresti motorul sa faca condens si apoi sa inghete..dar de ce nu face la toate masinile ?! Zicea cineva pe alt forum ca inca mai merge caloriferul de caldura si mai baga putin cald dupa ce opresti motorul si de aia apare..wtf ?! Eu o sa.incerc sa pun un saculet cu sare de masa pe bord ca sa absoarba umezeala..sa vedem..
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )