Salut tuturor,
Dupa ce am scapat de fost masina (2.0 tfsi, ulei>benzina) am trecut la un Leon FR cu motorizarea 1.9 TDI ARL din 2005/06. Masina a suferit diferite modificari atat pe partea de interior cat si la nivel de performanta.
Initial masina a venit stock, doar cu kit-ul exterior complet de FR (bara fata, praguri, bara spate si eleron).
Interiorul a fost cel clasic de Leon, textil iar ceasurile erau cele negre fara BC.
Am trecut apoi la interiorul de Cupra R si ceasurile cu fundal alb de USA, ambele in stare excelenta si au urmat o serie de modificari de ordin tehnic.
Imagine de referinta a interiorului:
Si mai apoi o reconstructie completa a motorului:
Si o turbina nativa de 2.7 pe care am refacut-o la TurboEvolution si am adaptat-o mai apoi in carcasa de BMP:
A urmat apoi un FMIC de la TurboWorks la care mi-am permis pana in momentul de fata sa fac doar coturile de inox din bara si downpipe-ul pe 76 de inox cu finala pilot si o axa cu came de SDI.
Am adaugat un filtru pipercross in carcasa originala urmand ca in viitorul apropiat sa termin atat admisia de inox si traseul de intercooler.
Ulterior am pus un senzor MAP 4 bari si am plecat cu masina la soft. A facut de Cosmin Iutac la Jartuning Arad, fiind masurata mai apoi la EvoCheck la Roman. Precizez ca a fost facut cu bun simt, fara mocanita in spate, fara launch control iar limitarea cu ”popcorn” a fost setata la 4800 RPM.
Masina a scos initial 232 CP / 486 NM pe 2.1 bari:
Ulterior obtinand pe 2.2 bari, 242 CP / 465 NM si plecand acasa cu 240 CP si 480 NM, ramanand acolo fiind limitat de ambreiaj momentan:
Daca romanu e roman si kitsch-ul trebuie sa existe, am conceput o prindere magnetica pentru un Samsung Galaxy Tab 3 pe care-l conectez automat la BT-ul masinii si il folosesc pe post de ”navigatie android”.
In final, am adaugat niste jante R18 de vara si niste jante OEM de Cupra pe 17 pentru Iarna si masina a ajuns in stadiul acesta:
Urmeaza dupa cum am spus sa fac traseul de intercooler si desigur sa trec pe un intercooler si mai mare si sa faca admisie + filtru conic si mafless.
O sa postez aici evolutia/ involutia masinii.