30 Ian 2013, 07:57
Nu am zis ca nu merge, am zis ca nu se merita sa freci pur si simplu oglinzile mereu la inchidere/deschidere. N-ati vazut nici unul cum arata mecanismul la interior. E fragil tare de tot. Prima oglinda luata avea la saiba interioara ce angreneaza miscarea 2 "nasuri" rupte ce agata restul oglinzii. Si motorasul mergea de nebun incontinuu (ca oglinda nu se mai plia deloc) si switch-ul interior de cap de cursa nu era actionat. Ei, acea piesa este facuta din antimoniu si nu puteti s-o faceti in regim de amator decat daca aveti cunostinte la vreo turnatorie. Iar la oglinda cealalta piesa e in oglinda, adica intoarsa ca pozitie, nu e identica una cu cealalta. Deci nu o puteti folosi pentru o eventuala matrita. Daca vreti sa va jucati mereu si va incanta plimbarea asta fara rost...go ahead. Apoi, nicaieri nu am vazut pe cei care au modificat la Golf 4 daca mai merge si inchiderea din butonul interior, sa le inchideti cand apar situatii in care vreti sa treceti prin spatii inguste. Daca vreti oglinzi pliabile electric si nu vreti sa modificati in rest nimic la masina (si aveti macar oglinzi orientabile electric acum), se pot monta si le inchideti dintr-un switch cu 3 pozitii montat unde vreti voi, undeva mai ascuns. Era un tutorial in spaniola undeva. Opinia mea sincera este ca inchiderea din remote este un moft/fitza. Altceva era daca mergea facut din remote in stilul in care se inchid/deschid geamurile, adica la o apasare prelunga sa se inchida(odata sau dupa ce se inchid geamurile/trapa), iar cand pornesti motorul sa se deschida. Asa nu le freci mereu vrei/nu vrei. Ati desfacut o oglinda de Peugeot cu functia asta sa vedeti ce solida este? Nu este cazul la 1M.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...