Imi pare rau pentru ce ai patit. Nu le-ai spus nimic la vulcanizare? Sau ai observat dupa ce ai plecat? Ca la noi la nimeni..eu cand merg la vulcanizare dau capacele jos preventiv chiar daca au suport ce se ridica peste prag.
La vulcanizare eram acolo cand l-au pus, doar ca nu am mai verificat l-am lasat pus de ei. Am observat cateva zile mai tarziu, nu m-am mai intors. Destul de scumpe oricum, si fara se vede ca naiba.
Vezi ca la dealer Seat este putin mai ieftin - cum ziceau colegii undeva la 50-60 de lei.
De asemenea eu mi-am cumparat unul si i-am pus folie, care a costat 10 lei si diferenta nu se vede cu ochiul liber.
p.s: Vezi ca agatatoarea, cea care tine capacul cand e dat jos nu vine by default la comanda. p.s2: Vezi ca fiecare capac are cod unic - Fata/Spate si St./Dr.
Azi am trecut pe la mecanic sa rezolv ceva probleme mai vechi: schimbat ulei + filtru si inlocuit burduf stanga:
Intre timp am descoperit ca un cablu de la motor este rupt pe partea cu bateria. Este un cablu cu trei capete care nu stiu exact ce face, si cum se inlocuieste. Atasez o poza de pe net ca sa va faceti o idee, am uitat sa fac la motorul meu.
Pare sa fie cablul de la bujiile de preincalzire a apei, care sunt 3 la numar. Se inlocuieste cu altul nou Nu functioneaza decat de la o anumita temperatura in jos, ajuta sa faca caldura mai repede in masina.
Update 2 ani mai tarziu: Am atins 200.000 KM, si fix la acest rulaj a picat caseta de directie. Am schimbat-o, acum e ciudat cat de usor se misca directia. In rest motorina si kilometri.
Caseta a fost refurbished, cu garantie, pretul cu tot cu montaj fiind 2.000 ron. Nu m-am ocupat eu de achizitie, am un service la care am incredere si doar am dus masina.