12 Dec 2016, 21:10
Foarte rau ai facut ca ai cumparat-o chiar daca ai vazut ca nu trage de 170 cai.
Este arhi-cunoscut ca motoarele astea de 2.0 tdi de 170 cai nu prea merg ele de 170 cai asa de felul lor. Au fost multi posesori de 170 cai care au facut teste pe dyno, iar curbele de cuplu si de putere ieseau mai bune la 140 cai, chiar daca pe hartie, tu ai cu 30 cai mai mult.
Eu dupa mii de euro investiti in motor l-am facut sa mearga aproximativ corespunzator is spun aproximativ pentru ca nici a mea nu face boost calumea la 1800-2000 rpm, desi, teoretic, acolo trebuie sa inceapa sa traga tare. Al meu merge tare dupa 2200-2300 rpm, ce-i drept, trage pana la rosu.
Consum in oras eu am intre 9 si 11, iar afara intre 6 si 8.
NU este un motor economic.
Cifrele intr-adevar spun ca nu iti merge calumea, 205 vmax pe caroseria asta indica undeva la aproximativ 120-125 cp, exact cum ai zis.
In primul rand, vezi daca turbina iti baga boost cat cere ecu, de la ce turatie si cat reuseste sa mentina boost-ul.
Apoi, daca turbina e ok, verifica valva de pe galeria de admisie.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB