11 Apr 2018, 09:20
In 2009 an facut un test drive cu Exeo (nou) cu motorul de 143 CP si am postat feedback-ul pe un alt forum. Printre minusuri am trecut si trepidatia de care spui.
Citez ce am scris atunci:
Am facut si cel de-al 3-lea test drive. De data asta a durat 1 ora jumatate, si am avut mai mult timp sa-mi dau sema de una alta. Am mers atat in oras, cat si pe autostrada. Masina testata a fost diesel 2.0 L, tot 143 CP cod motor CAG, varianta Style, fara prea multe dotari in plus. Jantele erau pe 16''.
Am apreciat:
- demaraj foarte bun, dar am simtit lipsa PD-ului ( asta am spus si dupa ce am mers cu CRTDI de la G6);
- frane ok, desi pareau cam elastice si la franare mai brusca trebuia sa bagi piciorul bine;
- stabilitate ok;
- foarte silentioasa, mai ales in oras;
- cutia de viteze;
- comenzi consola, pozitie condus, vizibilate oglinzi laterale.
- consumul- media generala a fost de 6,5 % dupa aprox 60 km de condus (45 autostrada, 15 oras).
Nu mi-a placut:
- frana de mana - total incomoda in combinatie cu cotiera;
- pozitia tempomatului- poate nu sunt eu obisnuit cu sistemul asta: 2 manete;
- un mic greieras la usa dreapta spate ( irelevant), se simtea doar pe drum betonat, fara asfalt;
- sistemul audio (boxele)- cam slabute;
- aici vine partea cea mai interesanta: stand la semafor, am accelarat un pic (spritzuri) cam pana in 1500 Rpm, si de fiecare data vibra caroseria foarte brusc si puternic, ca si cand facea cineva balans stanga-dreapta. Senzatia era ca e ceva in neregula cu tampoanele de la motor. Oricum tare neplacut.
Mare atentie la kilometraj, pentru ca indica cu doar 1km mai mult decat GPS-ul, testat la 110 Km/h si 120 km/h.
Deci abatatere fff mica.
Nu stiu daca era ceva in neregula cu masina aia, desi avea doar 1400 km, sau e o problema de fabricatie. Sper sa posteze si alti colegi dupa ce fac/ au facut test drive cu motorizarea asta pe EXEO.