E luata din tara? Daca nu, intra pe mobile.de si cauta una cu acelasi an, aceleasi dotari, aceeasi km si ai sa vezi cat face si asa iti vei da seama daca e masluita sau nu. Daca in DE e mai scumpa si asta e adusa de acolo, ceva nu e bine la ea.
E luata din dec 2013 din showroom. Omu pare destul de tipicar. Masina e ceruita, are gume conti 2014, interiorul era impecabil, fara nici cea mai mica uzura si mi-a explicat ca respecta reviziile la 10-12k km + schimbat filtru la fiecare revizie ( din cauza de span la euro 5). Cartea service este la ceva dealer Seat GMBH pana la 150k km si pana 200k km sunt facute la delerul Subaru din Brasov, deoarece prop il cunoaste pe patron.
Pretul este unul corect zic eu avand in vedere ca dist a facuta acum 2 ani jumate, gumele mai au ceva viata si placutele sunt noi. el vrea 7400 pe ea, eu I-am oferit 6900 si a refuzat. Acum ma bate gandul sa maresc putin oferta.
Pretul e bun avand in vedere masina si starea in care este. Recunosc ca si mie mi-a sarit in ochi pe site-urile de vanzare. Legat de rugina la aripi, dubios, oricum daca a fost trosnita un mecanic isi va da seama cand se uita pe sub ea.
E foarte bun pretul si masina pare destul de faina. Fiind defapt un A4 B7, rugina la aripile fata e destul de intalnita. Iar inafara de fetele de usi si poate scaunele, calitatea e cam ca intr-un A4. Locul in spate e groaznic insa, ma refer la locul de la picioare. La cap e foarte bun. Eu regret acum ca n-am insistat pe un Exeo.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
7500 euro mi se pare putin, eu am dat anul trecut pe el 10.500 ...drept ii ca masina avea doar 124.000 km , in pretul acesta a intrat o super masina la care 1 an nu i-am facut decat reviziile si 2 gume noi (una avea o bolfa) si rotile de iarna Apropo, acum la combi-uri o sa puce urat de tot pretul deoarece in italia se schimba flota de exeo de la politie...in turda , este un tip ce are dezmembrari...si m-am dus sa caut cotiera (am o clema rupta) si m-a intrebat daca am luat-o din italia? zic nu...ca o zis ca acum si el a cumparat 15 exeo combi albe si le are de vanzare la 4000 euro, dar trebuie un pic sa le bibileasca...au 400.000 km si na, nu le poate vinde asa (ma gandesc ca le da kilometrajul pe la jumate ) le da cu ceara
Salut ...scuze de oofopic ...dar am un motor 1.8 tsi benzina 160 cai putere cod motor cdh ....intrebarea este ...am curea sau lant la distributie? Multumesc .
Salutare. Sunt nou aici pe forum, tocmai pentru ca doresc sa achizitionez un model Seat Exeo. Pentru asta vreau sa apelez la sfaturile voastre in legatura cu acest model. Privind motorizarea m-am oprit asupra a 2 motoare, de fapt inca nu sunt hotarat daca o sa fie diesel sau benzina. Daca e sa aleg un model pe benzina as opta pentru motorul 1.8T (cel de 150 CP), pentru fiabilitatea acestui motor. Detine cineva aici pe forum 1.8T de 150 cai? sau a fost cineva la test drive cu acest motor. Daca nu era problema consumului de ulei la motoarele TSI as fi optat pentru 2.0 TSI. Daca e sa optez pentru diesel balanta inclina spre 2.0 de 170 cai, deoarece momentan detin un motor de 2.0 generatie veche PD (BKD) si totusi as dori un plus de putere. Vreau sa va mai intreb cum sta cu tabla? Are aceeasi tabla a caroseriei ca si modelul B7 de la Audi? Vopseaua se prezinta bine si dupa 200k km? Orice sfat e binevenit. Va multumesc
Sunt cel putin 4 topicuri pe tema asta, despre cum e exeo vs audi b7. Strict de motor 1.8T 150cp nu exista pe exeo doar 1.8 TSI cel de generatie noua care consuma ulei la fel ca 2.0TSI.
Sunt cel putin 4 topicuri pe tema asta, despre cum e exeo vs audi b7. Strict de motor 1.8T 150cp nu exista pe exeo doar 1.8 TSI cel de generatie noua care consuma ulei la fel ca 2.0TSI.
Exista sigur 1.8T, 150 CP, 220NM. E un motor foarte fiabil de generatie veche.
Am vrut sa aleg 1.8T, dar am zis ca 2.0 TDI e mai sigur Iti recomand 2.0 170 cp, il duci lejer in peste 200 cp . Nu consuma mult, dar na, e tractoras, e cam galagios, cu toate tratamentele, cu tot uleiul 2t bagat in motorina, cu toata motorina scumpa, dar raspunde foarte bine la reprize sanatoase de forja. Apoi na, merge ventilatorul vreo 10 minute !
Salut! De asemenea sunt nou pe acest forum, vreau sa achizitionez un seat exeo 2.0 143cp, bineinteles din germania de undeva,am strabatut forumul cateva zile pentru a culege informatii, vreau sa intreb la ce kilometri trebuie sa ma astept avand in vedere ca sunt de aprocimativ 7 ani vechime(+\- 2 ani). Bugetul este de aproximativ 7.500 €. Am gasit o gramada care spe incatreaza la cerintele mele, doar ca nu stiu la ce kilometraj sa ma astept. Sper ca am postat unde trebuie, multumesc! Astept raspunsul vostru!
Recomand 2.0 tdi 170 cp (cu soft 400 euro de revo oradea il duci in 210 si undeva la 118 la roata) , eu in 20 luni am facut peste 50 mii in romania, deci fa un calcur de 45 mii/an x 7ani = 300.000+ km Care-ti vinde masina cu 120-150 mii, fie masina aia are belele, fie e din 3 bucati ! In romania (in turda mai exact) este un tip ce vinde exeo 143 cai si 170 cai, cu 165.000km la 4500 euro combi. sunt masini de politie din spania, tipul a cumparat 20-25 bucati (un lot intreg) si motoarele au MINIM 500.000 km (unu combi alb cu bordul crapat in dreapta, avea peste 830mii km). Tipul are dezmembrari la iesire din turda spre alba !!! Le-a luat cu 2000 euro/bucata le-a dat kilometrajele inapoi, le-a inlocuit una alta (panouri gaurite de la statiile de politie si camere si ce mai au) si le vinde !
Incearca sa nu cumperi dupa nr de km pentru ca de cele mai multe ori nu sunt reali. Doar daca are intrari regulate in service-ul dealerului poti sa fii sigur de ei. Uita-te dupa butoane uzate, zgarieturi, volan uzat, plasticele lipsa , daca poti sa faci test drive opreste muzica si asculta plastice. 143 e potrivit in 95% din situatii, diferenta dintre 143 si 170 este doar turbo care se poate schimba.
Probail gasesti si in Romania chiar mai ingrijite, totul e sa nu te grabesti. Succes la cautari.