foarte adevarat ce ziceti voi.
ideea e ca la cei 64 de cai si 2 cai daca se castiga e super ok. imi scot ac-ul vara
inainte de montaj am sa fac un dyno. la fel si dupa. "contrapresiunea" este data in proportie de 80% de galerie si catalizator.
facand lucrarea in regie proprie imi pot permite sa ma jonglez cu diametrul tevii cum vreau, pierderea fiind numai de teava.
sincer nu caut sa-i maresc puterea semnificativ, cum am zis si mai sus.
http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=33&t=3000&st=0&sk=t&sd=a&start=15 dupa cum se poate vedea asa arata o evacuare dupa 5 ani juma. tot trebuie schimbata, iar daca apare si un castig , foarte bine. daca nu, la fel de bine .
offtopic
motorul de 1.2 se poate upgrada pana la 164 de cai. dar asta inseamna sa schimbi tot in afara de blocul motor, si asta o faci pe barba ta caci s-ar putea ca acesta sa cedeze la primul "cox", iar costurile se ridica undeva la 6000 mii de euro fara manopera. mult prea multi bani pentru nimic. cu 1000 de euro se gasesc motoare de cupra 1.8T, puntea fata si spate le gasesti undeva le 600-800 euro. + ca motorul de 1.2 este un motor economic si daca te hazardezi sa mai pui pe el mai mult de 15 cai s-ar putea sa ai surpriza sa nu mai fie asa fiabil. parerea mea este ca remapare admisie si evacuare e suficent pt "motorul de scuter"
inca odata scuze de offtopic
