Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 
Avatar utilizator
DuraCristi
Mesaje: 366
Membru din: 29 Dec 2010, 22:14
Localitate: medias
Contact:

Re: Diesel vs. benzina

04 Iul 2011, 18:58

77NLC scrie:
Si inca ceva sunt posesorul unui diesel, da trebuie sa fim sinceri si realisti benzinarul e mai bun si mai rapid ca diesel-ul la aceeasi categorie sau aceeasi CP :hi



sunt de acord cu asta si cu aproape tot ce ai zis. dieselul e mai slab in anumite privinte dar are si el avantajele lui, avantaje pe care le-au enumerat multi. Raman la parerea mea. Masina pentru unii este o fitza. nu o au din necesitate ci doar pentru fite.

99JDM: nu am zis ca masina ta e slaba, mai inteles gresit. Sunt sigur ca poate face muult mai multe decat poate face una cu mai multi cai. Pe mine ma deranjat faptul ca te iei de oamenii care au diesel doar pentru ca are un consum muuuult mai mic. Nu e vina noastra ca nu ne putem permite toti sa mergem cu un consum de 12-13*. In plus nu cred ca poti compara un TICO sau altceva de genu cu un toledo, leon sau ibiza. Asa ca dupa parerea mea daca vrei consum mic , nu-ti lua tico, iati diesel. va salut
SB 92 DNC
Ibiza 6k 1,9 sdi
 
Avatar utilizator
99JDM
Mesaje: 78
Membru din: 15 Mai 2011, 19:59
Localitate: Timisoara

Re: Diesel vs. benzina

04 Iul 2011, 19:23

Man eu nu am vrut sa ma iau de nimeni,daca asa s-a inteles din ce am scris imi cer scuze.Cat despre consum sa nu crezi ca sar pe pereti de bucurie dar asta e consumul la masina pe care am vruto asa ca asta este.Desi in fraza ta am vazut un pic de ironie.SIi un Tico nu o sa compar never cu un Seat pentru ca nu exista grad de comparatie si as si cadea in penibil.Si diesel am avut o IBIZA 1.4 TDI care chiar avea un consum foarte mic dar nu avea performantele pe care le CRX-ul benzinar.Vezi la IBIZA TA-Bestia catalana.Cu respect. :hi


quote se foloseste cand raspunzi la un mesaj aflat pe alta pagina, nu imediat deasupra.
Ultima oară modificat 05 Iul 2011, 20:34 de către BALTAZAR2003, modificat 1 dată în total.
Motiv: quote
Honda CR-X del Sol 1.6 16V VTEC 125 hp
Imagine
 
Avatar utilizator
DuraCristi
Mesaje: 366
Membru din: 29 Dec 2010, 22:14
Localitate: medias
Contact:

Re: Diesel vs. benzina

04 Iul 2011, 19:40

am avut si eu benzina opel vectra 1.8 16v 125cp.. in fine. Pentru mine e important consumul, pentru tine puterea si sunt multi ca noi, si cum am mai spus fiecare cu parerea lui. Salut
Ultima oară modificat 05 Iul 2011, 20:28 de către BALTAZAR2003, modificat 1 dată în total.
Motiv: quote!!!!
SB 92 DNC
Ibiza 6k 1,9 sdi
 
Avatar utilizator
vanburger
Mesaje: 352
Membru din: 10 Dec 2008, 18:01
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Diesel vs. benzina

04 Iul 2011, 22:26

ma bag si eu in seama...ce parere aveti despre un EJ25 cu 8.2 urban???pe fu..ta..iul ala de aglomeratie????
IBIZA 1.2 12V- watch out for the stupid idiot behind me Imagine
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 669
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Diesel vs. benzina

04 Iul 2011, 22:56

DuraCristi scrie:
Masina pentru unii este o fitza. nu o au din necesitate ci doar pentru fite.

Este a doua oara intr-un interval foarte scurt cand repeti acest lucru, insa nu am sa ma supar pe tine pentru ca suntem la topicul de discutii diverse.

Poti insa oare sa fi de acord ca exista oameni si colegi de forum care sunt diferiti de felul tau de a fi si pentru care masina reprezinta mai mult decat o simpla necesitate? Pentru unii dintre ei masina este un hobby, o placere sau poate chiar o pasiune. Cu totii suntem diferiti si discutam in contradictoriu de multe ori, insa avem ceva in comun si dragostea pentru masini ne-a adus pe acest forum. Daca nu ne-ar fi dragi, poate ca am gasi sa facem altceva cu timpul nostru liber. Fiind o pasiune, renuntam la alte mici placeri si nu ne mai uitam doar si doar la consum.

Oricat esti de modest, sunt convins ca ai si tu pasiunile tale in care investesti mai multi sau mai putin bani .. mai mult sau mai putin timp sau poate chiar nervi ... fara ca cineva dintre noi sa le considere ca fiind niste fite doar pentru ca nu avem si noi aceleasi placeri.

O masina nu este niciodata o fita pentru cineva care iti poate spune de la A la Z toate datele tehnice ale masinii sale, pentru cineva care o ingrijeste in mod constant si pentru cineva care isi doreste mereu sa o imbunatateasca. Exista persoane aflate si in categoria mentionata de tine, insa nu te adresezi lor pe acest forum. Aceia, de cele mai multe ori au cheltuit pentru o masina mult mai mult decat am facut-o noi ... si nu-ti pot reproduce cu exactitate nici macar cuplul/puterea motorului montat pe masina lor de fite.

Eu iti doresc sa te simti bine in ceea ce iti place tie sa faci. Masinile au fost construite si pentru a le satisface o necesitate celor care gandesc ca tine. Asta nu inseamna insa ca toate masinile care nu sunt diesel ... sau toate masinile care au un motor turbo ... sau toate masinile care au peste 70 de cai ... reprezinta o fita.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
cristi_mky
Inginer
Mesaje: 1966
Membru din: 27 Iun 2009, 11:56

Re: Diesel vs. benzina

05 Iul 2011, 08:25

http://www.youtube.com/watch?v=mRDQjp2ji-s

Din cate vad eu... TSI e motorul suprem.
Au dat lovitura cu motorul asta,pacat ca americanii folosesc tehnologia asta din anii 80-90.
HONDA
YAMAHA
VW
SEAT
BUGGY
 
Avatar utilizator
99JDM
Mesaje: 78
Membru din: 15 Mai 2011, 19:59
Localitate: Timisoara

Re: Diesel vs. benzina

05 Iul 2011, 09:14

MKY esti intr-o eroare totala.Motorul suprem e DOHC-ul VTI si singurul producator care a scos 120cp\litru este Honda cu modelul S2000 care are motor 2.0lsi 240cp.Vorbim de un motor aspirat deci fara turbo.Stiu ca santem pe un forum SEAT si chiar nu vreau sa ofensez pe nimeni.CU respect. :hi
Ultima oară modificat 05 Iul 2011, 20:35 de către BALTAZAR2003, modificat 1 dată în total.
Motiv: quote
Honda CR-X del Sol 1.6 16V VTEC 125 hp
Imagine

 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 669
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Diesel vs. benzina

05 Iul 2011, 09:43

cristi_mky scrie:
http://www.youtube.com/watch?v=mRDQjp2ji-s

Din cate vad eu... TSI e motorul suprem.
Au dat lovitura cu motorul asta,pacat ca americanii folosesc tehnologia asta din anii 80-90.

Spune-mi si mie Cristi te rog ce ai vrut sa spui prin acest acest filmuletz. Este cumva o cursa benzinar vs diesel? :)

Sunt 2 benzinare turbo de puteri diferite, de clasa diferita si de greutate diferita ... care fac o liniuta.

Daca te deranjeaza ceva, poate ca ar trebui sa discutam acest aspect ... in loc sa stam tot in tensiune si sa punem comentarii aiurea la fiecare mesaj.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
cristi_mky
Inginer
Mesaje: 1966
Membru din: 27 Iun 2009, 11:56

Re: Diesel vs. benzina

05 Iul 2011, 13:07

@ Batman :hi Honda este peste Seat din punctul meu de vedere.
@ Volvol prefer sa nu discut cu tine,tot incerci sa ma convingi ca TSI-ul e motorul
SUPREM,care de fapt a fost inventat de americani doar ca alti l-au sters
si i-au mai pus o floricica.
Inca astept raspunsul la intrebarea : unde dezvolta un motor mai multa
putere ,la -20 de grade sau la 20 de grade (celsius)? si de ce?
La cealalta cu ce face cuplul m-am convins:pune doar autoturismul in
miscare :pukeright: si vorbim de curbe dar nu conteaza cum schimbi
vitezele!
Daca ai fi deschis la discutii si nu ai incerca sa o dai dupa visin as incerca
sa invat ceva si de la tine.
HONDA
YAMAHA
VW
SEAT
BUGGY
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 669
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Diesel vs. benzina

05 Iul 2011, 14:38

La -20 de grade motorul merge mai bine pentru ca masina are aderenta mai buna.

Cristi, tu esti specialist de profesie. Frumos ar fi din partea ta sa ne lasi sa discutam aici pe cei care nu ne pricepem asa de bine. Noua ne face placere sa ne conversam. Tu poti sa stai pe margine si sa te distrezi de noi daca ti se pare ca vorbim aiureli. Insa este urat sa tot apari la 1-2-3 zile cu cate un comentariu rautacios. Daca te dezgustam, ar trebui sa ne lasi in pace. Sau daca exista doar anumite persoane care iti sunt antipatice, ar trebui sa le spui lor asta si pe restul sa-i cruti.

Motoarele turbo pe benzina exista de foarte mult timp, insa nu au fost foarte raspandite pe masinile de serie pana in urma cu putini ani. Cam orice mare producator avea un astfel de motor in oferta sa, insa nu era pus pe toate modelele din gama (BMW, Mercedes, Volvo, Saab, Nissan, Mazda, Alfa Romeo, Mitsubishi, Subaru etc). Aceste motoare erau de obicei puse doar pe varfurile de gama. Primii care au introdus benzina turbo pe toate modelele din gama sa si la toate cilindreele, au fost grupul VAG. Apoi i-au urmat mai toti marii producatori de masini. Acuma nu mai exista constructor de masini care sa nu fi scos deja astfel de motoare sau care sa nu le aiba in plan. Trend-ul se numeste "downsize" si se refera la micsorarea cilindreei pentru a obtine un consum mai mic. Motoarele turbo pe benzina asta fac, au cilindree mica si in utilizarea normala consuma mai putin decat un motor aspirat care ofera aceiasi putere, insa are o cilindree mai mare. Pana si pe Dacie vor fi in viitor motoare turbo pe benzina cu cilindree de 1.0-1.2 litri.

Fiecare constructor si-a botezat motorul intr-un stil propriu (la VAG se numesc TFSI/TSI, la Peugeot se numesc THP, la Renault se numesc TCE, la Volvo se numesc GTDI, la Ford se numesc EcoBoost, la Alfa Romeo/Fiat se numesc M-Air etc). Numele nu are nici o importanta.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 669
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Diesel vs. benzina

05 Iul 2011, 14:51

cristi_mky scrie:

La cealalta cu ce face cuplul m-am convins:pune doar autoturismul in
miscare :pukeright:

Si iti mai spun inca o data, la cat de repede ajunge masina la o anumita viteza (adica acceleratia) conteaza puterea motorului. Exista masini cu motoare pe benzina aspirate care dezvolta o putere mare si au timpi de acceleratie mai buni decat turbo-diesel-uri ce au de 2 ori mai mult cuplu la roata (Honda Civic Type R vs Golf GTD). Pentru a obtine timp de accelerare mai buni, inclusiv atunci cand se schimba viteza la o masina, ideal este sa fi cat mai mult timp acolo unde motorul dezvolta puterea maxima, nu acolo unde motorul dezvolta cuplul maxim (adica intre 2.000 - 3.000 ture la turbo-diesel). Tu schimbi viteza la masina ta la 3.000 de ture si obti timpi mai buni decat altul cu o masina identica (daca exista) si care schimba viteza la 4.000 ture?
Daca vrei musai sa te certi si cu mine, poti sa-mi spui direct asta, fara sa ma tot provoci. Nu o sa ma cert cu tine, dar o sa stiu sa te ignor.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
cristi_mky
Inginer
Mesaje: 1966
Membru din: 27 Iun 2009, 11:56

Re: Diesel vs. benzina

05 Iul 2011, 15:48

Cum adica are aderenta mai buna???????
Nu am nimic cu nimeni,problema mea e ca am ajutat pe multi de pe forum si poate am sa ii ajut si in continuare.
Si exista si cealalta tabara,care cand nu ii place ce aude arunca cu noroi.
Eu nu sunt cel mai destept doar ca asta e domeniul meu,sunt pasionat si incerc sa va mai invat una alta.
Mie imi place sa ascult omul,orice prost are macar o data in viata o sclipire de inteligenta.
Inca mai astept raspunsul la intrebarea cu temperatura.
Si una noua: poti sa obti un cuplu , la un benzinar,fara turbo, ca cel al unui diesel?ce pierzi si ce castigi? :hi
HONDA
YAMAHA
VW
SEAT
BUGGY
 
cristi_mky
Inginer
Mesaje: 1966
Membru din: 27 Iun 2009, 11:56

Re: Diesel vs. benzina

05 Iul 2011, 16:17

@ Volvol
Daca tot suntem pe versus...
scria un coleg ca la diesel schimbi mai repede vitezele;ce se intampla daca pui o cutie de diesel pe benzinar?
:hi

La cuplu te inseli,sau eu, cine stie.
HONDA
YAMAHA
VW
SEAT
BUGGY
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 669
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Diesel vs. benzina

05 Iul 2011, 19:56

Cristi, tu pui doar intrebari grele si trebuie sa fac prea multa munca de cercetare pentru a fi capabil sa raspund la ele. :) Eu nu lucrez in domeniul auto, insa ma pasioneaza masinile, mai ales masina mea. :) Asta inseamna ca nu am pretentia ca le stiu pe toate cele, insa ceea ce stiu ... cunosc destul de bine si nu prea fac afirmatii false. Majoritatea lucrurilor din cele postate de mine au avut o oarecare legatura cu tipul meu de motor, despre care am studiat suficient, chiar mai mult decat au apucat inca sa va invete la cursuri. Sau tot ce postez are legatura cu un subiect despre care m-am documentat mult timp (ex. ECU tuning).

Eu zic sa nu obosim prea tare cititorii si sa stam de vorba personal la intalnirile saptamanale clubseat. Sper sa vi si tu saptamana aceasta si sa putem dezbate civilizat aceste subiecte. Dupa ce ajungem la niste concluzii, le putem pune pe forum ca sa aiba acces toata lumea la ele.

Mi-am notat toate intrebarile tale. Intrebarea mea pentru tine este: "Ce se intampla la un 2.0 TSI DSG daca deschizi busonul de ulei, atunci cand motorul functioneza la relantiu si maneta cutiei de viteze este pozitionata pe modul Parking?". Sa vi pregatit. :)
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
cristi_mky
Inginer
Mesaje: 1966
Membru din: 27 Iun 2009, 11:56

Re: Diesel vs. benzina

05 Iul 2011, 21:40

Intrebarile mele sunt foarte la subiect si dupa ce primesc raspunsurile la ele am sa arat la cativa cum se contrazic singuri.
Imi face placere sa vorbesc cu tine daca continuam discutiile la nivelul asta.
Principiul de functionare al motorului cu combustie interna nu sa schimbat de cand a fost inventat.
Singura diferenta e la modul de gestionare a arderii.
De cand a fost inventat raportul de comprimare a crescut odata cu gradul de rafinare a combustibilului.
Care e limita de ardere a motorinei? Si dupa va zic si care motoare diesel se tureaza mai mult de 4000 .
Care e principalul motiv pentru care unele motoare diesel sunt restrictionate la 5400?
HONDA
YAMAHA
VW
SEAT
BUGGY
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori