06 Ian 2019, 15:27
Miscarea clapetelor de reglaj a temperaturii nu e liniara cu cea a potentiometrului de unde setezi valoarea dorita. Deci nu amesteca treburile, ca o sa ai mereu un "pitic" pe umar care nu o sa-ti dea pace. Tu setezi o temperatura. Climaticul deschide cat gandeste el clapeta de temperatura ca sa-ti aduca valoarea citita din masina la cea dorita de tine. Adica in prima faza o poate deschide la maxim daca diferenta intre cea existenta in masina si cea dorita e mare, si creste si turatia motorului ventilatorului pentru ca timpul pentru incalzire/racire sa fie scurtat cat se poate de mult. Pe masura ce temperatura in habitaclu se apropie de cea dorita de tine, clapeta se inchide si turatia ventilatorului scade, in asa fel incat sa se ajunga la un echilibru intre ce citeste si ce doresti. Deci nu te lua dupa diverse valori instant ce la citesti cu testerul ...ca apare piticul ala. De aici intrebarea mea daca ai erori. Daca aveai ceva probleme la potentiometrele de confirmare pozitie de pe motorase, iti aparea ca eroare. Deci nu ai problema la climatic! Sper ca m-am facut inteles.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...