Salut prieteni
Revin cu impresii dupa ce am schimbat pompa cu una noua.Se pare ca am dat banii deageaba,am exact acelasi probleme ca si la inceput adica balbaieli si rateuri ale motorului la prima cheie dimineata cand e motorul rece.
Mai sunt 2 variante pe care sa le urmaresc.Prima ar fi sa schimb bujiile.Se poate ca la rece sa mi faca probleme,chiar la prima pornire?Stiu ca am pus acum vreo 2 ani bujii iridium de la Denso VKA20,am dat atunci 300 ron pe ele,o groaza de bani la o asa masina simpla.Speram sa decoleze masina cu ele dat fiind faptul ca am si instalatie GPL si stiam ca astea sunt Longlife,cel putin producatorul spunea ca sunt garantate 120.000 km.N-am observa impresii prea grozave atunci imediat dupa ce le-am schimbat.M-am uitat site la Denso pe specificatii la ele sa fie din clasa de temperatura corespunzatoare.Au clasa de temperatura 20 ce echivaleaza cu bujiile NGK cu clasa de temperatura 6.Nu stiu care au fost bujiile OE,parca NGK dar nu sunt sigur.Poate ne poate lamuri cineva.
Sa fie vb oare de modelul NGK 5960 ZFR6T-11G?
A doua varianta ar fi sa demontez clapeta de acceleratie sa o curat si sa o adaptez.M am uitat vizual la clapeta,nu pare murdara dar voi incerca si aceste lucruri.
ALTE IDEI SUNT BINEVENITE!